امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۰۸:۵۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، درمصاف رایکا بابل و گل ریحان ابتدا تیم میهمان به گل برتری دست یافت اما در ادامه تیم رایکا هم گل خورده را جبران کرد و هم گل برتری را به ثمر رساند.

به گزارش دریای ورزش“، کریم احمدی در دقیقه ۱۶ بازی می توانست از روی نقطه پنالتی برای رایکا گل زنی کند که ضربه او تبدیل به گل نشد. بازی پا یا پای دنبال می شد که ضربه عادل سرشار در دقیقه ۳۱ بازی تیم میهمان را جلو انداخت و در نهایت دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.
تیم رایکا برای کسب سه امتیاز این بازی نیمه دوم را تهاجمی تر آغاز کرد. دامنه حملات رایکا  این قدر دنباله دار بود که این حملات در دقیقه ۵۱ جواب داد و جواد غلامی بازی را به تساوی کشاند. این برای تیم نادر دست نشان راضی کننده نبود. آنها به بازی تهاجمی خودادامه دادند تا اینکه در دقیقه ۸۰ صیاد کوکبی گل دوم و ۳ امتیازی بازی را به ثمر رساند. بعد ازاین گل طبیعی بود شاهد تلاش شاگردان اصغر مازیار برای به تساوی کشاندن بازی باشیم اما شاگردان دست نشان به خوبی بازی را اداره کردند و در نهایت ۳ امتیاز مهم و حیاتی گرفتند.

 

رایکا بابل با این ۳ امتیاز ۱۵ امتیازی شد ودر فاصله سه امتیازی با صدرنشین در رده هفتم جدول قرار گرفت. این بدین معنی است که شاگردان نادر دست نشان مدعی صعود هستند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی