امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۱:۱۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مربی تیم فوتبال شهرخودرو با بیان اینکه شناخت کافی از نساجی داریم، گفت: روانخواه به‌خاطر مشکلات خانوادگی که داشت نتوانست در کنار ما حضور پیدا کند.

به گزارش دریای ورزش“، محمد نوازی در نشست خبری پیش از بازی با نساجی اظهار کرد: فردا دیدار حساسی داریم. نساجی تیم بزرگ و با ریشه‌ای است که بر اثر بدشانسی نتوانسته نتیجه خوبی کسب کند. نساجی در دو سال اخیر در لیگ برتر آنطور که لیاقت داشته، نتوانسته نتیجه بگیرد.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو با اشاره به تغییر مربی تیم نساجی عنوان کرد: مجید جلالی از مربیان با تجربه و با دانش است. این امر کار ما را در بازی فردا سخت می‌کند ولی برای ما نتیجه مهم است. با توجه به شرایط هر دو تیم که در جدول لیگ دارند و عدم نتیجه گرفتن، دیدار حساسیت ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه درست است بازی قبل را واگذار کردیم اما در این مدت تیم ریکاوری خوبی انجام داده است، عنوان کرد: نقطه قوت و ضعف حریف را بررسی کردیم و در شرایط ایده‌آلی قرار داریم. فردا می‌توانیم با توجه به انگیزه‌ای که بازیکنان دارند، نتیجه را به سود خود رقم زنیم.

نوازی در خصوص محرومان و مصدومان شهر خودرو گفت: در بازی فردا محروم ندارم اما سیف‌الهی، فرامرزی، محمد‌زاده و جعفری را به دلیل مصدومیت احتمالا در اختیار نداشته باشیم.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره شناخت شهرخودرو از تیم نساجی با توجه به تغییرات انجام شده در کادر فنی حریف، تصریح کرد: چند بازی قبل این تیم را آنالیز کردیم. اگر تمرکز لازم را در زمین داشته باشیم، قطعا نتیجه خواهیم گرفت و اگر غیر از این باشد، دچار مشکل می‌شویم، اما با روحیه خوبی که از بازیکنانم سراغ دارم به بازی فردا امید دارم.

وی همچنین با اشاره به رفتن روانخواه از تیم شهرخودرو اظهار کرد: وی به‌خاطر مشکلات خانوادگی که داشت نتوانست در کنار ما حضور پیدا کند. به‌زودی جایگزین روانخواه با نظر رحمتی اعلام می‌شود. امیدوارم هرکسی که می‌آید کمک حالمان باشد تا نتایج بهتری کسب کنیم. شایعات پیرامون رفتن سامره نیز صحت ندارد و در تیم حضور دارند.

مدیر رسانه‌ای شهرخودرو نیز درباره حواشی اطراف تیم گفت: باشگاه پرقدرت پشت کادر فنی است و التیماتوم به کادر فنی داده نشده، باشگاه در خصوص کسانی که بعد از هر بازی برای تیم پیگیری حقوقی ایجاد می‌کنند، هست.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی