امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۰۷:۱۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی عملکرد این تیم در نیمه دوم دیدار مقابل شهر خودرو را ستود و گفت که سرخپوشان قائمشهری همیشه باید اینطور بازی کنند.

 به گزارش دریای ورزش“،  مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر نساجی مقابل شهر خودرو در نشست خبری اظهار داشت: ما اگر بتوانیم بازی که در نیمه دوم مقابل شهر خودرو انجام دادیم، همیشه به نمایش بگذاریم، آن تیمی هستیم که من می‌خواهم. نساجی باید همیشه مثل نیمه دوم بازی مقابل شهر خودرو عمل کند. ما می‌توانیم به تیم نساجی امیدوار باشیم، نه اینکه وقتی گل می‌خوریم به آن شکل بازی کنیم. باید از اول بازی‌های‌مان مثل نیمه دوم بازی برابر شهر خودرو باشیم.وی ادامه داد: می‌دانم هواداران‌مان چقدر ناراحت و نگران هستند. به آنها می‌گویم که باید صبور باشند. ما قدم به قدم باید سعی و مشکلات‌مان را حل کنیم. سعی می‌کنیم شناخت‌مان را از تیم کامل کنیم و حتی چهار پنج نفر از جوانان‌مان را به تمرین اضافه خواهیم کرد. باید علاوه بر اینکه ظرفیت‌هایی را که داریم، حفظ می‌کنیم، ظرفیت‌های جدید را هم ایجاد کنیم. باز هم می‌گویم که هواداران به این بچه‌ها امیدوار و صبور باشند. این بازیکنان خیلی زیر فشار هستند و دیدیم که در نیمه اول مقابل شهر خودرو هم خیلی محتاط بازی می‌کردند. باید بازیکنان را راحت کنیم تا در بازی‌های آینده بتوانیم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. از همین الان باید تمام تیم اراده کنیم تا در بازی بعدی مقابل ذوب‌آهن در قائمشهر نتیجه بگیریم تا خودمان را به جدول برگردانیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سؤال که نگران این موضوع نیست که تیمش در بازی‌های گذشته امتیازهای زیادی دست داده است و آیا تیمش را در نیم‌فصل دوم تقویت خواهد کرد، گفت: ما هم این موضوع را می‌دانیم و سعی می‌کنیم تا در سه بازی آینده که تا نیم‌فصل باقی مانده است، امتیازهای خوبی جمع کنیم. همانطور که گفتم باید ظرفیت‌های جدیدی به تیم اضافه کنیم، منظورم این است که تیم را ترمیم کنیم.

جلالی درباره قضاوت داور گفت: امروز بازی پرفشاری بود و داور قضاوتش را انجام داد. بازی درگیری‌اش خیلی زیاد بود و ممکن هم هست یکی دو اشتباه صورت گرفته باشد، ولی روی هم رفته داور قضاوت خوبی انجام داد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی