امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۲۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  کوچکزاده: چند بازیکن امید مورد توجه جلالی قرار گرفتند .

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، فرهاد کوچکزاده مربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه آقای جلالی همواره طی دوران مربی‌گری نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان داشته‌اند، اظهار کرد: با دستور ایشان چند بازیکن از تیم امید در تمرین بزرگسالان شرکت کردند که در حال حاضر دو بازیکن مد نظر قرار گرفته‌ و از این پس با ما همراه خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه این روند ادامه خواهد داشت و شرایطی را به‌وجود می‌آوریم تا آقای جلالی نفرات نخبه تیم‌های پایه را ببیند، افزود: مازندران سرشار از استعدادهای فوتبالی است و بدون شک توجه اساسی به این بخش، نساجی را تا سال‌ها بی‌نیاز خواهد کرد.

مربی نساجی مازندران در ادامه عنوان کرد: مدیران باشگاه و کادر فنی بیکار ننشسته و درحال بررسی وضعیت تیم و ترمیم آن در ادامه بازی‌ها هستیم و حتماً در نیم‌فصل دوم شرایط نساجی را بهبود می‌بخشیم.

کوچکزاده با اعلام اینکه از زمان کوتاهی که آقای جلالی به‌عنوان سرمربی جدید نساجی معرفی شدند، سعی بر این بوده که با تغییر شرایط روحی و روانی تیم را به آمادگی لازم برسانند، تصریح کرد: بازیکنان ما در بازی با شهرخودرو هرچند نتوانستند نتیجه خوبی بگیرند اما در نیمه دوم نشان دادند که توان جنگیدن را دارند و ابایی از حریف ندارند. این یعنی تیم درحال بازیابی حس خودباوری خود است و انشاالله اگر همین روند ادامه پیدا کند، می‌توانیم تیم را از زیر فشار ذهنی درآوریم.

وی با تاکید بر اینکه فهم و درک فوتبالی هواداران نساجی زبانزد است، ادامه داد: آنها در هر شرایطی هدف‌شان خیر و صلاح باشگاه است و باید به هواداران احترام گذاشت، از پیر و جوان از وضعیت ما آگاه هستند، اما خواهش ما این است تا اینجای لیگ آرامش خود را حفظ کرده‌اند، در سه بازی حساس تا نیم‌فصل نیز ما را یاری کنند تا بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی