امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۴۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دکتر رنگرز : مدیریت در ورزش مثل اتاق شیشه ای است ؛ از نقد منصفانه استقبال می کنم .

به گزارش دریای ورزش“، عصر امروز نشست خبری مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با نشریات و پایگاه های خبری تخصصی ورزشی در سالن شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

دکتر رنگرز در این نشست صمیمی گفت : فضای ورزش مثل اتاق شیشه ای است که عملکرد هر مدیری می تواند در معرض نقد قرار گیرد و بنده نیز همواره از نقد منصفانه و ارائه راهکار استقبال کرده ام.

وی با تقدیر از زحمات رسانه های ورزشی استان که این روزها با سختی و مشکلات عدیده مالی در حال اطلاع رسانی و کمک به توسعه ورزش هستند بیان داشت؛ بنده فرزند ورزش استان هستم و برای خدمت به ورزش آمده ام و از اینکه درک مشترکی میان رسانه های متعهد و دستگاه ورزش و جوانان وجود دارد خرسندیم.

مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به آمارهایی از افتخارات ورزش مازندران گفت : همه ی ما ظرفیت مدال آوری و نقش ورزشکاران استان در افتخارات ملی را می‌دانیم به گونه ای که بیش از ۱۷ درصد مدال های المپیک و آسیایی را مازندرانی ها کسب کردند.

وی در پاسخ به سئوالی درخصوص زیرساخت ها و تکمیل پروژه های ورزشی استان بیان داشت؛ حدود ۱۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته، ۵۰ هیات استان و ۸۰۰ هیات شهرستان تناسبی با زیرساخت های موجود ندارد و معتقدم اتکای صرف به منابع دولتی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی ره به جایی نخواهد برد و برای سامان دادن به پروژه های نیمه تمام باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

وی افزود؛ در تلاشیم با استفاده از ماده ۲۷، از ظرفیت بخش خصوصی و شهرداری ها برای حل مشکلات اینچنینی استفاده کنیم.

دکتر رنگرز در بخش دیگری از پاسخ به سئوالات خبرنگاران ورزشی، برطرف کردن مشکلات ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را اولویت دستگاه ورزش و جوانان دانست و گفت : ورزشگاه های دیگری مانند، شهدای ساری، هفت تیر بابل، چمران آمل و…. نیز نیاز به بازسازی و بروزرسانی دارند و باید برای جذب اعتبارات مورد نیاز برنامه ریزی شود.

وی با تاکید بر همکاری و همدلی مسئولان استان برای جذب اعتبارات مورد نیاز افزود؛ وجود استاندار محترم که درحوزه ورزش دغدغه مندی دارد یک فرصت مغتنم محسوب می شود.

رنگرز در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری درخصوص ورزش مرکز استان اظهار داشت؛ ورزش ساری نگین ورزش استان است و نمی توان درباره ورزش ساری بی تفاوت بود چراکه اگر ورزش ساری به جایگاه واقعی خود برسد شهرستان های دیگر نیز حرکت شتابان خود را به سمت توسعه ورزش پی خواهند گرفت.

متولی ورزش استان درباره انتخابات هیات فوتبال گفت :اراده ما برگزاری هرچه سریع تر انتخابات هیات های ورزشی در شرایط عادلانه است و در این زمینه مکلف هستیم طبق قانون پیگیری نماییم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گردشگری ورزشی را بسیار مهم دانست و گفت : داشتن زیرساخت مناسبت از الزامات توسعه گردشگری ورزشی است و ما نیز بدنبال ورود بخش خصوصی به ورزش هستیم که می تواند راهگشا باشد. وی همچنین افزود؛ نگاه منطقه ای نداریم و مکلف هستیم رامسر تا گلوگاه را بصورت عادلانه توجه نماییم.

وی در پاسخ به سئوال دیگری درخصوص حقوق نیروهای هیاتی ورزش و جوانان و ناجیان غریق اظهار داشت؛ برگزاری انتخابات هیات نجات غریق می تواند تا حدودی مشکلات ناجیان را برطرف کند و پیگیری ها مجدانه برای برگزاری هرچه سریع تر انتخابات این هیات، جریان دارد و درباره مطالبات نیروهای هیاتی نیز همه استان ها در کشور با این مشکل مواجه هستند که پیگیر رفع مشکلات هستیم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی