امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۴۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، فدراسیون جهانی شمشیربازی پروتکل هایی که سابریست ها برای حضودر در جام جهانی مجارستان باید رعایت کنند را اعلام کرد.

 به گزارش دریای ورزش“، تیم ملی شمشیربازی سابر ایران بعد از یکسال دوری از مسابقات بین المللی، قرار است اسفند ماه در جام جهانی بوداپست مجارستان شرکت کند.با توجه به شیوع ویروس کرونا، فدراسیون جهانی  پروتکل هایی که شمشیربازان باید رعایت کنند را اعلام کرد.

مهمترین دستور العمل هایی که شمشیربازان باید رعایت کنند به شرح زیر است:

*شمشیربازان باید هنگام ورود به مجارستان تست PCRکه به زبان انگلیسی هست را ارائه بدهند و زمان گرفتن تست نباید بیشتر از ۷۲ ساعت باشد.

*زمانی که شمشیربازان وارد هتل می شوند از آنها تستPCR گرفته می شود و نتیجه آن ۱۲ ساعت بعد از انجام تست اعلام می شود. ورزشکاران تا زمان اعلام نتیجه تست کرونا، در اتاق های خود قرنطینه هستند و  نباید از اتاق های خود خار ج شوند. حتی غذا هم باید در اتاق های خود میل می کنند.

*کسانی که تست کرونا آنها مثبت می شود  اجازه تمرین یا شرکت در مسابقه را ندارند و باید ۱۰ روز قرنطینه شوند که هزینه این ۱۰ روز بر عهده خود شرکت کننده یا فدراسیون مربوطه است.

*ورزشکاران مجاز به ترک هتل یا محل مسابقات نیستند و انجام این کار به منزله نقض قوانین است و جریمه می شوند. ورزشکاران فقط مجاز به حضور در هتل  و محل مسابقات هستند.

*ورزشکاران تنها باید از وسایل حمل و نقلی که برایشان در نظر گرفته شده استفاده کنند و استفاده از هیچ وسیله دیگری مجاز نیست.

*اگر شمشیربازان برای بازگشت به کشور خود نیاز به تست کرونا داشته باشند، برگزار کننده مسابقات این کار را برای آنها آنجا می دهد و تست کرونا از ورزشکاران گرفته می شود.

جام جهانی شمشیربازی  مجارستان از ۱۱ تا ۱۳ مارس (۲۱ تا ۲۳ اسفند) در بخش انفرادی  و ۱۴ مارس(۲۴ اسفند) در بخش تیمی و بدون تماشاگر برگزار می شود.
فدراسیون جهانی اعلام کرد که شمشیربازان از پروتکل های اعلام شده پیروی کنند، احتمال ابتلا آنها به ویروس کرونا بسیار کم خواهد شد.

تیم سابر ایران سهمیه المپیک خود را گرفته است اما با توجه به دوری یک ساله از مسابقات بین المللی و در پیش بودن المپیک توکیو تصمیم دارد در این رویداد شرکت کند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی