امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۵۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم فوتبال شهرداری آستارا با کسب یک پیروزی ارزشمند مقابل رایکا در ورزشگاه سردار جنگل رشت به رتبه پنجم جدول رده بندی رقابت های لیگ یک صعود کرد.

به گزارش دریای ورزش“، در این مسابقه که از چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر به میزبانی شهرداری آستارا در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شد، ابتدا این شاگردان نادر دست نشان بودند که با گل به خودی یاسین سزاوار از میزبان خود شهرداری آستارا در دقیقه ۴۰ پیش افتادند؛ نتیجه ای که تا پایان نیمه اول مسابقه نیز پابرجا ماند و شاگردان پایان رافت مهاجم سابق پرسپولیس با شکست به رختکن رفتند.
در نیمه دوم اما خیلی زود ورق برگشت و تیم شهرداری آستارا که برای جبران نتیجه وارد زمین شده بود، با ضربه فنی آرش افشین که از پشت محوطه جریمه و با پای به گوشه دروازه زده شد، بازی را در دقیقه ۵۵ به تساوی کشاند و در دقیقه ۶۰ نیز گل برتری توسط محمد ابراهیم رضا زاده وارد دروازه رایکا شد.
در ادامه این بازی رایکا فرصت هایی برای ایجاد تساوی در بازی داشت ولی نتوانست از موقعیت های خود استفاده کند تا نتیجه ۲ بر ۱ در پایان این بازی رقم بخورد ودر جدول رده بندی ثبت شود.
با این نتیجه نتایج سینوسی شهرداری آستارا ادامه پیدا کرد و آنها به یک برد ارزشمند دیگر در شرایطی دست پیدا کردند که آرش افشین مانند دو هفته پیش برابر ملوان، ستاره این تیم بود؛ بازیکنی که پس از روزهای خوبی که درلیگ برتر تجربه کرده، بار دیگر در رقابت های دسته اول فوتبال ایران به رقابت بازگشته است.
تیم شهرداری آستارا با این نتیجه ۲۱ امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفت و در سوی دیگر رایکا ۱۶ امتیازی باقی ماند و رتبه سیزدهم را در جدول رده بندی به نام خود زد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی