امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۰۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۹۷ کیلوگرم گفت: تلاش می‌کنم دومین مازندرانی باشم که در کشتی فرنگی مدال المپیک می‌گیرد.

 به گزارش دریای ورزش“، محمدهادی ساروی کشتی گیر آملی و مدعی تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۹۷ کیلوگرم با بیان این مطلب افزود: پیش از این قاسم رضایی همشهری ام توانست در المپیک صاحب مدال طلا شود و من می‌خواهم دومین فردی از مازندران باشم که در کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک می‌شود.وی در مورد اینکه از تجربیات قاسم رضایی استفاده می‌کند، تصریح کرد: هر موقع که به شهرمان آمل باز می‌گردم، قاسم رضایی در تمرینات همراه من است و راهنمایی‌های لازم را برای هرچه بهتر شدن کشتی به من می‌کند و از کمک‌های ایشان تشکر می‌کنم.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا در مورد تمرینات اردویی گفت: خوشبختانه زیر نظر بهترین مربیان تمرینات خود را انجام می‌دهیم و از نظر آمادگی فنی و جسمانی در شرایط خوبی قرار داریم.

وی در مورد اینکه یک سال به دلیل کرونا از کشتی دور بود گفت: این یک سال به من کمک کرد که از لحاظ شرایط وزنی در وزن ۹۷ کیلوگرم جا بیافتم و برگزاری رقابت‌های لیگ و انتخابی تیم ملی نیز برای ما که چند ماه را از شرایط مسابقه دور بودیم خیلی مفید واقع شد.

ساروی در مورد اینکه هنوز در وزن ۹۷ کیلوگرم سهمیه کسب نشده است اظهار کرد: قطعاً اگر کادر فنی به من اطمینان کند، تمام تلاش خود را می‌کنم که در قزاقستان سهمیه المپیک را به دست بیاورم چراکه سال گذشته نیز در مسابقات آسیایی صاحب مدال طلا شده بودم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام انگیزه و هدفم این است که بتوانم در رقابت‌های المپیک حضور یابم و با کسب مدال در این رقابت‌ها افتخارآفرین باشم، ضمن اینکه من تازه در اول راه قرار دارم و به دنبال کسب مدال در سایر رقابت‌ها از جمله رقابت‌های جهانی نیز هستم. / مهر

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی