امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۵۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  سرمربی تیم والیبال ایرانشید چالوس در گفت و گویی گفت: برد با اختلاف ۱۱ امتیاز در ست اول بازیکنان جوان تیمم را مغرور کرد.

به گزارش دریای ورزش“،  رامین مدبر سرمربی تیم والیبال ایرانشید چالوس در رابطه با دیدار روز گذشته با تیم پاس گفت: به دور از اخلاق حرفه ای است که عوامل تیم پاس به بازیکنانم پیشنهاد حضور در این تیم برای فصل آینده را میدهند و با این روش سعی در برهم زدن تمرکز ما دارند و این اتفاق روحیه جوانمردی در ورزش را زیر سوال خواهد برد‌.

مدبر عنوان کرد : شناخت کاملی از نحوه بازی گرگان داشتیم و در ست اول با اختلاف ۱۱ امتیاز تیم پاس را شکست دادیم که حتی این اختلاف می توانست بیشتر باشد ولی بازیکنان جوان تیم مغرور شدند‌ و نتوانستیم این روند را در ست های بعدی ادامه دهیم.

وی  ادامه داد: شانس قسمتی از عوامل موفقیت در ورزش است و در ست های دوم و خصوصا سوم که با اختلاف ۶ امتیازی از حریف پیش بودیم نتوانستیم برتری خود را حفظ کنیم و شانس با گرگانی ها همراه شد. در ست چهارم نبض بازی را دست گرفتیم که مجددا با اختلاف ۷ امتیاز به برد رسیدیم. حتی در ست نهایی اختلاف چهار امتیازی را جبران کردیم که دو اشتباه فردی پاس را برنده کرد.

مدبر در پایان گفت: در بازی های پلی آف هر تیمی که در امتیازات پایانی هر ست تمرکز لازم را داشته باشد به پیروزی خواهد رسید. نشان دادیم تیم پاس نسبت به ما برتری فنی ندارد. قطعا در بازی فردا با انسجام بیشتری به مصاف این تیم خواهیم رفت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی