امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۴۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: ما خودمان را از خیلی از بابت‌ها ترمیم کردیم و راهی که می‌رویم کاملاً امیدوارکننده است.

به گزارش دریای ورزش“، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: ما یک نیم‌فصل را طی کردیم، در حالی که از هیچ جنبه‌ای نمی‌توانیم بگوییم که عملکرد خوبی داشته‌ایم. ما خودمان را از خیلی از بابت‌ها ترمیم کردیم و راهی که می‌رویم کاملاً امیدوارکننده است. خودمان را برای نیم‌فصل دوم خیلی خوب آماده کردیم تا بتوانیم همه آن تألمات خاطری را که به هواداران وارد شده است، جبران کنیم. بچه‌های ما واقعاً مصمم هستند و چند جلسه است که تمرینات خیلی شاداب و قوی داریم و خیلی به آینده امیدوار هستیم.

وی ادامه داد: اقدامات کاملاً اصولی برای آینده انجام داده‌ایم و از نظر فوتبالی راهی است که می‌تواند یک تیم را به موفقیت برساند. بازی فردا خیلی اهمیت دارد و نتیجه آن می‌تواند شخصیت تازه‌ای به ما بدهد. ما می‌خواهیم هر سه امتیاز را بگیریم. یک محروم داریم که حامد شیری است و مصدومان ما هم بهزاد داوودی است که به بازی فردا نمی‌رسد. مهدی نظری هم که کل نیم‌فصل دوم را از دست داده است. ممشلی نیز هنوز آماده نشده است، ولی سایر بازیکنان را در اختیار داریم و امیدوارم که یک بازی خوب داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سؤال که می‌توانند از بازیکنان جدیدشان استفاده کنند، گفت: بله، ما بازیکنان جدیدمان همراه‌مان هستند و سرپرست باشگاه هم گفت که کارهای اداری آنها انجام شده است و می‌توانند بازی کنند. فقط مرتضی آقاخان همراه ما نیست.

جلالی در پاسخ به این سؤال که بازیکنان دیگری را هم جذب خواهند کرد یا خیر، خاطرنشان کرد: ما بین دو تا سه بازیکن دیگر را در نظر داریم که جذب کنیم. در نیم‌فصل بازیکن گرفتن سخت است و ما متحمل خیلی سختی‌های زیادی شده‌ایم تا بازیکنان جدید را جذب کنیم، ولی این کار ارزش آن را دارد و ان‌شاءالله سعی می‌کنیم دو تا سه بازیکن دیگر را بگیریم، البته اگر شرایط به ما اجازه دهد. تیم‌ها تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهند بازیکنانی که نیاز دارند را از دست بدهند. ما هم به دنبال بازیکنانی هستیم که امکان جذب آنها وجود دارد. باشگاه زحمت کشیده است و من از آنها ممنونم.

وی در خصوص این موضوع که طبق آنالیزهایی که صورت گرفته است نساجی جزء ۴ تیم برتری قرار گرفته است که فرصت گلزنی کمی به حریفانش داده است، گفت: ما در بخش دفاعی و در ۴ بازی گذشته شاید فقط در بازی با گل‌گهر یکی دو موقعیت به حریف دادیم. در بازی با استقلال فقط آنها یک شوت زدند. در بازی با شهر خودرو هیچ موقعیتی نداشتند. در بازی با ذوب اهن که ۳ گل خوردیم ما تنها ۲ موقعیت به آنها دادیم. تیم ما در این بخش خوب است و ما امیدواریم که بتوانیم در بخش تهاجمی در نیم‌فصل دوم جزء بهترین تیم‌های لیگ باشیم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی