امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  در دومین هفته از فصل جدید لیگ حرفه‌ای پرتغال علی علیپور اولین گلش را به ثمر رساند

 به گزارش دریای ورزش“،  در بازی های هفته دوم لیگ پرتغال ماریتیمو که از علی علیپور مهاجم ایرانی در ترکیب خود بهره می برد به مصاف بلننسس رفت.ماریتیمو که فصل جدید را با شکست آغاز کرده بود این بار در خانه حریف خود با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. گل دوم این تیم پرتغالی را علی علیپور در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند. یاران علیپور خیلی زود در دقایق ۱۲ و ۱۵ به گل رسیدند و تکلیف بازی را روشن کردند.

در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود ماریتیمو به پایان رسید تا این تیم از دو بازی ابتدایی خود صاحب ۳ امتیاز باشد. علی علیپور که هفته گذشته در اولین بازی از فصل جدید تیمش به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته بود در هفته دوم در ترکیب اصلی حضور داشت و با گلی که به ثمر رساند جایگاه خود را در ترکیب ماریتیمو محکم تر کرد.

ماریتیمو در هفته اول رقابت‌های لیگ پرتغال مغلوب براگا شده بود. در آن دیدار سرمربی ماریتیمو از ابتدا جو ئل رقیب علیپور را به میدان فرستاد اما وقتی این بازیکن در دقیقه ۱۶ آسیب دید علی علیپور از روی نیمکت بلند شد و از دقیقه ۱۹ به میدان رفت.

مهاجم ایرانی ماریتیمو در آن دیدار موفق به گلزنی نشد اما شب گذشته در هفته دوم لیگ پرتغال گل اولش را در فصل جدید به ثمر رساند. / طرفداری

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی