امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۰۸:۳۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم موج سواران ساحل نوشهر قهرمان لیگ برتر والیبال ساحلی کشور شد.

به گزارش دریای ورزش“، تیم موج سواران ساحل نوشهر و ساوانای بهشهر در دیدار نهایی لیگ برتر ساحلی به مصاف یگدیگر رفتند و موج سواران با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی با شکست زوج جوان و ملی‌پوش ایران (ابوالحسن خاکی‌زاده – علیرضا آقاجانی) به عنوان قهرمان لیگ برتر سال ۱۴۰۰ معرفی شد.
در بازی نزدیک دو تیم مدعی قهرمانی، موج سواران با تجربه با نتیجه دو بر یک پیروز شدند و به مقام قهرمانی رسیدند. نماینده نوشهر ست‌های اول و سوم را با امتیازهای ۲۳ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۸ به نفع خود به پایان رساند و تیم ساوانا در ست دوم با نتیجه ۲۱ بر ۱۳ پیروز شد.
این مسابقه بیست‌ویکمین دیدار موج سواران در لیگ برتر ساحلی امسال بود و این تیم به بیستمین برد خود دست یافت و در سکو نخست قرار گرفت.
حسن بازدرهوا داور بین‌المللی از استان بوشهر به عنوان داور اول و امیرحسین صادقی داور ملی از استان اصفهان به عنوان داور دوم، قضاوت فینال را بر عهده داشتند.

همچنین تیم‌های شهداب یزد و هورسان رامسر برگزار کننده دیدار رده‌بندی لیگ برتر والیبال ساحلی سال ۱۴۰۰ بودند و هورسانی‌ها با ترکیب عباس پورعسگری و سینا شوکتی دو بر صفر شهداب را (بهنام توکلی – سینا عنایتی) را شکست دادند و به مقام سومی دست یافتند.
شهداب یزد هم جایگاه چهارمی را به خودش اختصاص داد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی