امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۳:۵۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر امروز و با برگزاری مسابقات مقدماتی اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم در حال پیگیری است.

به گزارش دریای ورزش“،  ، در پایان رقابت های صبح علیرضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم، محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم و کامران قاسم پور در وزن ۹۲ کیلوگرم، ۴ نماینده کشورمان با پیروزی مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفرجوزپه ویلارو از اکوادور را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۷ بر ۶ از سد آریان تسیوترین از بلاروس گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حریف سرلک در این مرحله سلیمان آتلی دارنده مدال نقره جهان از ترکیه است.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر گابریل جاناتچ از اتریش را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه ۱۳ بر ۳ مقابل سباستین ریورا از پورتوریکو به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. یزدانی در این مرحله مقابل کرزیستوف بینکوفسکی از لهستان با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف علیبک عثمان اف از قرقیزستان می رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر آرون کانوا از ایتالیا را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۴ آرمان آواگایان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر سیف الدین آلکما از فرانسه را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نخودی در این مرحله با نیکا کنتچادزه دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان کشتی می گیرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر از سد آندریل ولاوسف از اوکراین گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر ۱ ایراکلی متسیتوری دارنده مدال برنز جهان از گرجستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. قاسم پور در این مرحله به مصاف جی دن کاکس قهرمان جهان از آمریکا می رود.

رقابت های مرحله نیمه نهایی از ساعت ۱۸:۱۵ برگزار می شود.

همچنین امشب رقابت های فینال چهار وزن نخست از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می شود که حسن یزدانی و امیرحسین زارع در اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم به ترتیب به مصاف دیوید تیلور قهرمان المپیک و جهان از آمریکا و گنو پتریاشویلی دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان جهان از گرجستان می روند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی