امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۴۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  لیگ ملی دیسک طلایی فریزبی آقایان با معرفی نفرات برتر هر آیتم و همچنین معرفی تیم های برتر استانهای کشور در استان مازندران (شهر ساری) به کار خود پایان داد.

به گزارش دریای ورزش“،  در این دوره از رقابت ها ۲۰ تیم از استانهای کشور از ششم تا هشتم آذرماه ۱۴۰۰ در مجموعه فرهنگی پردیس ناجا در شهرساری با هم به رقابت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان ۲روز رقابت ورزشکارانی از ۲۰ استان کشور که در ۳ماده دقت، مسافت و حداکثر زمان پرواز در مجتمع فرهنگی ورزشی پردیس ناجا در شهرستان ساری برگزار شد تیم خوزستان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیمهای مازندران و بوشهر دوم و سوم شدند.

در نتایج انفرادی هم در رشته حداکثر زمان پرواز عبدالرحمن مظلوم زاده از استان بوشهر با رکورد ۹ثاینه و ۲۸صدم ثانیه مقام اول، کوروش باقری از گلستان با رکورد ۸ثانیه و ۶۰صدم ثانیه دوم و مجتبی حیدرپور از خوزستان با رکورد ۸ثانیه و ۵۵صدم ثانیه مقام سوم را بدست آوردند.

در رشته دقت نیز میلاد حیاتی از بوشهر قهرمان شد، علی ولی زاده از مازندران و رضا عطارپور از خوزستان در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رشته مسافت هم کوروش باقری از گلستان با رکورد پرتاب دیسک بطول ۷۵مترمربع به عنوان قهرمانی رسید، حامد دهقانی سیامکی از هرمزگان با پرتاب ۶۹متر و ۷۰سانتیمتر مربع نائب قهرمان شد و عبدالرحمن مظلوم زاده از بوشهر نیز در رده سوم قرار گرفت.
روهام ابوطالبی، سرپرست نخستین دوره از مسابقات فریزبی قهرمانی کشور:

برگزاری رویدادهای ورزش همگانی برای تغییر سبک زندگی مردم و داشتن ایرانی شاداب است.

روهام ابوطالبی، سرپرست نخستین دوره از مسابقات فریزبی قهرمانی کشور و رئیس هیات ورزش های همگانی استان مازندران با اشاره به برگزاری موفق لیگ ملی دیسک طلایی فریزبی در این استان گفت: هدف از برگزاری اینگونه رویدادها تنها میزبانی نیست، بلکه دغدغه ما توجه به ورزش و تغییر سبک زندگی برای داشتن ایرانی شاداب و با نشاط است.

روهام ابوطالبی در حاشیه برگزاری لیگ ملی دیسک طلایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از برگزاری این لیگ در سطح محلات و شهرها که خوشبختانه نیز با استقبال قابل توجهی از هموطنان در سرتا سر ایران اسلامی همراه بود، در استان مازندران میزبان مرحله نهایی با حضور ۲۰ تیم از ورزشکاران منتخب شرکت کننده هر استان در این لیگ بودیم.

روهام ابوطالبی، سرپرست نخستین دوره از مسابقات فریزبی قهرمانی کشور با قدردانی از همکاری های رئیس و مسئولان فدراسیون ورزشهای همگانی، انجمن فریزبی، اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و تلاشهای حسام پیوسته دبیر هیئت همگانی و حسن فرتاش مسئول کمیته فریزبی در برگزاری رویداد ملی دیسک طلایی در شهرساری بیان کرد: با توجه به ارزیابی صورت گرفته و اعلام نظر شرکت کنندگان و داوران این دوره از رقابتها از سطح کیفی بالا برخوردار بوده است و این نیز مایه افتخار است که توانستیم میزبان خوبی باشیم.

ابوطالبی تصریح کرد: در حال حاضر هماهنگی خوبی بین انجمن فریزبی و هیات همگانی استان مازندران وجود دارد که امیدواریم با توسعه این ارتباط در آینده میزبان رویداد بین المللی فریزبی باشیم.

وی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در راستای توسعه ورزش فریزبی در مازندران گفت: برای نخستین بار در سواحل مازندران به صورت ساحلی این رویداد ورزشی را برگزار کردیم و در حال حاضر نیز آموزش این ورزش در بوستانهای مازندران در حال انجام است.

رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان مازندران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: توجه به رشته های نوین در بخش همگانی همواره مورد اولویت این هیئت ورزشی بوده و این مهم نیز در راستای جذب اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان به ورزش و تغییر سبک زندگی دنبال می شود.

مسابقات فریزبی قهرمانی کشور در بخش بانوان نیز دهم و یازدهم آذرماه در گنبد کاووس برگزار می شود.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی