امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۳۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  اولین شکست رایکا بابل در بازی‌های خانگی مقابل استقلال خوزستان رقم خورد.

به گزارش دریای ورزش“، از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم رایکا بابل و استقلال خوزستان از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای سیمرغ به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، رایکا مقابل حریفش ۲-۱ شکست خورد.

در نیمه اول این بازی، ابتدا ریکاهای بابلی روی دروازه حریف خطرناک ظاهر شدند و شوت زیبای رضا عبدی، میلی متری به بیرون رفت. در ادامه نیز بابلی‌ها با تفکرات پیروز قربانی سوار بر بازی شدند و با کار تاکتیکی پشت محوطه جریمه، توپ به برهان عابد رسید و شوت سنگین این بازیکن به تیرک دروازه حریف برخورد کرد. در ادامه اما تیم استقلال خوزستان نبض بازی را در دست گرفت و در دقایق پایانی بازی، چند موقعیت خطرناک روی دروازه رایکا خلق کرد که با درخشش سعید ابراهیم‌پور، این حملات دفع شد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم این بازی، تیم استقلال خوزستان پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و شوت مهارنشدنی امیرحسین موسی‌زاده وارد دروازه رایکا شد. با تعویض‌های پیروز قربانی، بابلی‌ها هجومی کار را دنبال کردند و روی ارسال برهان عابد، ضربه سر سینا قنبرپور با فاصله اندک به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۵ این بازی حرکت انفرادی برهان عابد درون محوطه جریمه به امیررضا میرزایی ختم شد و ضربه زیبای این بازیکن از روی خط دروازه برگشت داده شد. در ادامه این بازی و روی پاس زیبای امیررضا میرزایی، جواد غلامی درون محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت این بازیکن بلاک شد. در ادامه همین حمله، رضا نبی‌زاده مالک توپ شد و ارسال این بازیکن، به سینا قنبرپور رسید و ضربه سر این بازیکن، با سوپرسیو وحید شیخ‌ویسی به کرنر رفت. در پی حملات متعدد ریکاها، روی ضد حمله علی کیانی‌فر با سعید ابراهیم‌پور تک به تک شد و ضربه این بازیکن، به تور دروازه رایکا رسید. در دقایق پایانی بازی، شوت پشت محوطه میلاد قربان‌زاده تبدیل به گل شد و حملات بعدی بابلی‌ها راه به جایی نبرد تا این بازی در نهایت ۲-۱ به پایان برسد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی