امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۱۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم شهدا بابلسر با کسب پیروزی مقابل بعثت کرمانشاه در یک قدمی صدر جدول گروه نخست لیگ ۲ فوتبال کشور قرار گرفت.

به گزارش دریای ورزش“،  شاگردان محمد قربانیان در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور، مهمان خود بعثت کرمانشاه را در ورزشگاه سردار شهید کاظم علیزاده بابلسر با گل دقیقه ۲۷ احمد کیا، مهاجم باتجربه خود از پیش رو برداشتند.

شهدا بابلسر در روزی که فوتبالی تهاجمی و رو به جلو ارائه کرد، بارها دروازه مردان دیار بیستون را تهدید کرد به پیروزی با یک گل بسنده کرد.

شهدا بابلسر در نیمه اول با سیستم تهاجمی ۲-۵-۳ و با ترکیب رسول مقصودی سیداحد شفیعی، حامد حسن زاده، حمیدرضا بابایی، ابوالفضل آذرنوشان، سیداحمد مهدی‌زاده، جواد لورایی، علیرضا مهدی زاده، حسن رمضانی، احمد کیا، مهدی احمدزاده به میدان رفت.

فشار حملات بی امان بابلسری ها از دو جناح عرصه را بر تیم بعثت تنگ کرد و سرانجام ارسال تند و تیز علیرضا مهدیزاده از سمت چپ توسط احمد کیا به زیبایی هرچه تمام تر وارد دروازه حریف شد.

شهدا در نیمه اول باز هم می توانست به گل برسد. یک بار ضربه قیچی برگردان سیداحد شفیعی با فاصله میلی متری از کنار تیر عمودی دروازه بعثت به بیرون رفت.

در دقایق ۳۷ و ۴۲ بازی، شوت سرکش جواد لورایی و ضربه سر احمد کیا با فاصله کمی از بالای تیر عمودی رد شد.

شهدا بابلسر در نیمه دوم تاکتیک خود را عوض کرد و سیستم بازی را از ۲-۵-۳ به ۱-۳-۲-۴ تغییر داد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم، احمد کیا ضربه زیبا و سنگینی را در داخل چارچوب نواخت که مدافع بعثت با سر آن را دفع کرد.

شهدا بابلسر که برخلاف بازی های گذشته، در نیمه دوم هم تهاجمی بازی می کرد، دو موقعیت جدی دیگر خلق کرد.

در دقیقه ۶۲، ضربه بغل پای مهدی احمدزاده در درون محوطه ۶ قدم با برخورد به تیر عمودی به بیرون رفت.

جواد لورایی هم در دقیقه ۷۵، ضربه سهمگینی را بر روی یک ضربه کاشته روانه دروازه بعثت کرد که رضا قلی زاده سنگربان بعثت به زیبایی آن را دفع کرد.

شهدای بابلسر با کسب برد برابر بعثت کرمانشاه، ۹ امتیازی شد و تا رتبه چهارم جدول و یک امتیازی صدرنشین گروه نخست لیگ ۲ فوتبال کشور بالا رفت.

در پایان هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، سپیدرود رشت و چوکا تالش با کسب ۱۰ امتیاز و اختلاف تفاضل گل در جایگاه اول و دوم قرار دارند.

شهرداری بندرعباس هم با گل زده بهتر نسبت به شهدای بابلسر، رتبه سوم را در اختیار دارد.

تیم بابلسر چهار تعویض در نیمه دوم انجام داد که در دقایق ۴۶، ۶۱، ۸۱ و ۹۰ به ترتیب جواد خدادادی، مهدی صالحی، امیرحسین رمضان زاده و اکبر ایمانی به جای حامد حسن زاده احمد کیا و علیرضا مهدیزاده وارد زمین شدند.

 

 

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی