امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۱۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو  (پنجشنبه – ۲۵ آذرماه) برگزار و  ۴ تکواندوکار مازندرانی موفق به ادامه حضور در اردو تیم ملی شدند.

به گزارش دریای ورزش“،  مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو مردان، (پنجشنبه – ۲۵ آذرماه) در فدراسیون تکواندو برگزار شد و در پایان ۱۶ هوگوپوش در اردو باقی ماندند.

محمدحسن پلنگ افکن، سروش احمدی، علیرضا نادعلیان با برد مقابل حریفانشان در انتخابی نخست و عرفان بزرگی، فرزان عاشورزاده، دانیال بزرگی، علی اشکوریان و ابوالفضل عباسی با انتخاب کمیته فنی در اردو حضور داشتند که با برگزاری انتخابی درون اردویی محمدحسن پلنگ افکن، سروش احمدی، علیرضا نادعلیان و علی اشکوریان که از روز شنبه – ۲۶ ادامه تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

هدایت تیم ملی تکواندو برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، محمد باقری به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است. اصغر رحیمی نیز به عنوان مدیرفنی در کنار ملی‌پوشان حضور دارد.

ملی‌پوشان تکواندو سال آینده بازی‌های یونیورسیاد، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان را پیش‌رو دارند.

مسابقات قهرمان جهان تکواندو، قرار بود اواخر فروردین‌ماه در “ووشی” چین برگزار شود که با انصراف این کشور از میزبانی رقابت‌ها، تاریخ برگزاری به تعویق افتاد و سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۲  برگزار می‌شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی