امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۵۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  در پایان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان که در تاکستان قزوین برگزار شد، کشتی‌گیران برتر ناشنوا معرفی شدند.

به گزارش دریای ورزش“،  مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی  ناشنوایان در تاکستان قزوین و در رده سنی بزرگسالان برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها، تیم تهران با ۶۰ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های لرستان با ۵۰ امتیاز و مازندران با ۴۰ امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

نتایج این رقابت‌ها به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم؛ سید صادق ابوالوفایی از لرستان اول شد، علی وطن پرست از خوزستان و عارف غلامی از اصفهان و مهدی تقی‌پور از خراسان رضوی جایگاه‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم؛ مجتبی مالک آبادی از مرکزی اول شد و علیرضا رسولی از تهران، مصطفی یحیایی از خراسان رضوی و محمد جواد یوسفی از مازندران دوم تا چهارم شدند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم؛ علی کریمی کهی از آذربایجان شرقی در جایگاه نخست ایستاد و رضا یاری‌پور از خوزستان، علیرضا عبدی از تهران و علی فراهانی از مرکزی دوم تا چهارم شدند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم؛ رضا اسماعیلی از تهران در جایگاه نخست ایستاد، اصغر کریمی از آذربایجان شرقی، مهدی رستمی از لرستان و میلاد یوسف‌زاده از مازندران دوم تا چهارم شدند.

در وزن ۸۲ کیلوگرم؛ امیر محمد قلی‌نیا از مازندران اول شد، محمد حسین حاجئی از تهران، مجتبی اولاد قباد از خراسان رضوی و مجید توکلی از اصفهان دوم تا چهارم شدند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم؛ شیرزاد مهکی از لرستان در جایگاه نخست ایستاد، مسلم دهقانی از فارس، سید شهاب نادری از البرز و حمید تقی پور از تهران در جایگاه دوم تا چهارم قرار گرفتند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم؛ اکبر صابری از مرکزی اول شد، محمد نظرزاده از اصفهان،ابوذر ربیع زاده از چهار محال و بختیاری و مجتبی جوانمرد از لرستان دوم تا چهارم شدند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم؛ محمد محبوبی جوقان از تهران اول شد، علیرضا غیاثوند از قزوین ، سید امید رضا نعمت پور از لرستان و سید محمد رسول جعفری از مازندران دوم تا چهارم شدند.

این رقابت‌ها با هدف شناسایی کشتی‌گیران برتر برای شرکت در المپیک ناشنوایان که اردیبهشت‌ماه در برزیل برگزار می‌شود، پیش بینی شده است.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی