امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۵۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   تیم شهدای بابلسر با وجود برتری مقابل سپیدرود رشت به تساوی بدون گل مقابل مهمانش رضایت داد.

به گزارش دریای ورزش“،  شهدای بابلسر و سپیدرود رشت، حساس ترین بازی هفته نهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور را در ورزشگاه سردار شهید کاظم علیزاده بابلسر برگزار کردند.

بابلسری ها، قدر فرصت های مسلم گلزنی را ندانستند تا با یک امتیاز به کار خود در ایستگاه نهم لیگ پایان دهند.

بارندگی شدید روز گذشته باعث شد تا بازی در زمینی گل آلود برگزار شود و تیم ها مجبور شوند بیشتر به ارسال ها و پرتاب های بلند اوت روی آورند.

همچنین زمین لغزنده موجب شد تا شاهد بازی پربرخورد و قدرتی از سوی دو تیم باشیم تا جایی که میثم دستجردی داور مسابقه چند بار به دو تیم اخطار داد

شهدای بابلسر با سیستم ۲-۵-۳ و سپیدرود رشت هم با سیستم ۲-۴-۴ به میدان رفت.

در اواسط نیمه اول، شهدا توسط قدیر آقاجانی و از عمق خط دفاعی سپیدرود به گل دست یافت که داور آن را آفساید اعلام کرد.

در همین دقایق بود که سانتر خطرناک علیرضا مهدیزاده از سمت چپ در درون محوطه به دستان مدافع رشتی برخورد کرد که داور از اعلام پنالتی خودداری کرد.

بازی در نیمه دوم و به خصوص در اواخر آن زیباتر شد و شهدای بابلسر پس از ورود ۵ بازیکن به زمین، صاحب ۳ موقعیت مسلم گلزنی شد که با بی دقتی در زدن ضربات آخر این فرصت ها یکی پس از دیگری از دست رفت.

در دقیقه ۷۸ بازی، شهدای بابلسر صاحب یک ضربه کرنر شد که حمیدرضا بابایی توپ ارسالی را با ضربه سر به سمت دروازه حریف زد که توپ با فاصله میلیمتری از کنار تیر عمودی دروازه و از مقابل محمد جواد لورایی مدافع بابلسر به اوت رفت.

۵ دقیقه بعد امیرحسین رمضان زاده از سمت راست به زیبایی حرکت کرد و با سانتری زمینی در درون محوطه جریمه طالبی مهاجم محمدحسین طالبی صاحب مسلم گلزنی که تعلل این مهاجم در زدن ضربه آخر موجب از دست رفتن این موقعیت شد.

پس از آن نیز سیداحمد مهدی زاده کاپیتان شهدا با سرعتی بالا از سمت راست حرکت کرد و با سانتری تند و تیز، روبروی تیر دوم دروازه محمد شاملی را صاحب موقعیت کرد که ضربه سنگین شاملی با اختلاف زیاد از روی تیر عمودی سپیدرود به بیرون رفت.

رسول مقصودی، سید احمد مهدی‌زاده، سید احد شفیعی، حمیدرضا بابایی، حامد حسن زاده، ابوالفضل آذرنوشان، محمدجواد لورایی، مهدی صالحی، علیرضا مهدیزاده، ایمان علیزاده و قدیر آقاجانی ۱۱ بازیکنی بودند که محمد قربانیان سرمربی تیم شهدای بابلسر در ابتدای مسابقه وارد زمین کرد.

جواد ابراهیمی، محمد شاملی، امیرحسین رمضان زاده، آیت رضازاده و محمدحسین طالبی، ۵ بازیکنی بودند که از تیم شهدا در نیمه دوم به بازی گرفته شدند.

پس از پایان بازی های هفته نهم ، شهدا با ۱۶ امتیاز وگل زده کمتر به جایگاه سوم گروه نخست رفت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی