امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۵۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  میلان با پیروزی پرگل بر ونتزیا با دو بازی بیشتر از اینتر، موقتا به صدر جدول سری آ رفت.

به گزارش دریای ورزش“،   میلان که چند روز پیش در سن سیرو توانسته بود ۳-۱ از سد آاس رم بگذرد و با یک بازی بیشتر به یک امتیازی اینتر صدرنشین برسد، امروز به زمین ونتزیا رفت تا فرصت صدرنشینی موقت را به دست بیاورد.

میزبان تازه صعود کرده به سری آ با ۱۷ امتیاز در رده ۱۶ قرار داشت و از این بازی حداکثر یک تساوی می خواست.

بازی به دقیقه ۲ نرسیده بود که میلان به گل رسید. حرکت خوب لئائو از سمت چپ و پاس عرضی او در دهانه دروازه خالی به زلاتان رسید و ستاره سوئدی هم با یک بغل پا کار را تمام کرد.

به این ترتیب زلاتان ابراهیموویچ به دومین بازیکن قرن ۲۱ تبدیل شد که موفق به گلزنی برابر ۸۰ تیم مختلف در میان ۵ لیگ معتبر اروپایی(انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان و فرانسه) شده است. پیش از او تنها کریستیانو رونالدو به چنین رکوردی رسیده بود.

۵ دقیقه بعد ضربه زیبای لئائو را گلر ونتزیا با واکنشی خوب مهار کرد و اجازه نداد روسونری خیلی زود پرونده بازی را به سود خود ببندد.

در ادامه بازی میلان تیم مسلط بر میدان بود ولی ونتزیا هم روی ضدحملات خطرناک نشان داد. نیمه اول با همان تک گل زلاتان به سود میلان به اتمام رسید.

نیمه دوم را هم میلان بهتر شروع کرد و دقیقه ۴۹ به گل رسید. بازهم پاس رافائل لیائو منجر به گل شد. این بار تئو هرناندز از سمت چپ یک تنه به قلب دفع ونتزیا زد و از زاویه بسته توپ را وارد دروازه کرد تا میلان ۰-۲ جلو بیفتد.

دقیقه ۵۸ بازهم تئو بود که گلزنی کرد تا برتری میلان به سه گل برسد. او از روی نقطه پنالتی توانست دبل کرده و حساب کار را ۰-۳ کند.

در ادامه میلان بازهم فرصت هایی برای زدن گل های بیشتر داشت ولی نتیجه همان ۰-۳ باقی ماند و روسونری موقتا صدرنشین شد.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی