امروز

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۰۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   هفته نخست لیگ برتر والیبال ساحلی با یک برد و یک باخت برای نمایندگان مازندران همراه بود.

  به گزارش دریای ورزش“،  دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال ساحلی باشگاه‌های کشور از یکشنبه ۱۹دی‌ در سواحل شهر بندرعباس آغاز شد و نمایندگان مازندران مقابل حریفان خود یک پیروزی و یک شکست کسب کردند.

تیم هورسان رامسر با ترکیب (عبدالحامد میرزاعلی و علیرضا آقاجانی) در نخستین مسابقه خود در هفته نخست لیگ برتر ساحلی با اقتدار تیم بسآمد گستر تهران (امیرحسام یوزباشی – مهدی علیزاده) را شکست داد.

تیم هورسان مقابل بسآمد گستر تهران دیدار اول را با نتایج ۲۱بر۱۶ و ۲۱بر۱۲ و دیدار دوم را ۲۱بر۱۰ و ۲۱بر۱۷ برد.

تیم‌ موج سواران ساحل نوشهر دیگر نماینده مازندران مقابل ملوان تهران در حالیکه دیدار اول را ۲ بر صفر و با نتایج (۱۰بر۲۱ و ۱۹بر۲۱) برنده شد اما دیدار دوم و سوم را به حریف خود واگذار کرد.

ملوان تهران (جواد فیروزپور – سینا عنایتی) در نخستین مسابقه مرحله مقدماتی دومین دوره لیگ برتر ساحلی موفق به شکست موج سواران ساحل نوشهر (عباس پورعسگری – سینا شوکتی) در گلدن ست شد.

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مدت ۱۱هفته تا ۲۶ اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های این دوره موج سواران ساحل نوشهر، هورسان رامسر، توپکا بابلسر، شهداب یزد، پیکان بندر دیر، منطقه آزاد چابهار، فولاد هرمزگان، فولاد جوان هرمزگان، بسآمد گستر تهران، ملوان تهران و سنگ آهن بافق هستند.

تیم‌ها در دیدار‌های لیگ برتر ساحلی در دو مسابقه به مصاف یکدیگر می‌روند و در صورت تساوی، گلدن ست تعیین کننده برنده خواهد بود که در پایان مسابقات هر روز برگزار می‌شود.

در پایان مرحله مقدماتی هشت تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد و جایزه ۱۵۰میلیون تومانی نیز برای چهار تیم برتر این مسابقات در نظر گرفته شده است.

هفته‌های اول (۱۹تا۲۱ دی‌ماه) و دوم (۲۴تا۲۶ دی‌ماه) لیگ برتر والیبال ساحلی به میزبانی شهر بندرعباس برگزار خواهد شد. / صدا و سیما

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی