امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۰۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  سرمربی نساجی گفت : نساجی و تراکتور شناخت خوبی از همدیگر دارند .

به گزارش دریای ورزش“،  ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار تراکتور – نساجی اظهار داشت: بازی فردا برای هر دو تیم سخت خواهد بود، زیرا شناخت خوبی از هم دارند. فردا آخرین بازی نیم‌فصل اول است و تیم‌ها کاملاً از هم شناخت دارند. بازی‌ها به دلیل نزدیکی به هم، تاکتیکی، پُرفشار و سخت شده است. تراکتور روز به روز پیشرفت کرده و تیم بسیار خوبی است. جایگاه این تیم اینجای جدول نیست و بسیار بالاتر است و این موضوع را با بازی‌هایی که در دو سه هفته گذشته انجام داده نشان داده است.

الهامی در ادامه افزود: ما هم تیم خوبی هستیم و رفته رفته بهتر شدیم. سختی بازی فردا را لمس کرده ایم و می‌دانیم بازی بسیار سختی پیش رو داریم. بازیکنان من باید با تمرکز بالا مثل بازی‌های گذشته با جسارت و جنگندگی وارد زمین شوند تا دست پُر از زمین خارج شویم.

سرمربی نساجی درباره مصدومان و محرومان تیمش نیز گفت: کریم اسلامی محروم است و در مورد مصدومان نمی‌توانیم صحبت کنیم، چون همیشه گفتم همه بازیکنان من آماده هستند. قطعاً بچه‌ها جای بازیکنانی که نیستند را پُر می‌کنند تا در وهله اول بازی باکیفیتی انجام دهیم و بعد تیمی که لیاقت بردن دارد، برنده از زمین خارج شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی