امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۵۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی رایکا در اولین حضورش روی نیمکت این تیم با پیروزی مقابل سپیدرود استارت زد.

به گزارش دریای ورزش“، جدال تماشایی و پرگل رایکای بابل برای سپیدرود با نتیجه ۳ بر ۲ و به سود شاگردان رحمان رضایی در یک ماراتن جذاب خاتمه یافت.

رحمان رضایی که از هفته گذشته جانشین علی نظرمحمدی روی نیمکت رایکای بابل شده، در اولین حضورش به عنوان نفر اول فنی مازنی‌ها به یک برد روحیه بخش برای فرار از قعر جدول دست یافت.

سپیدرود که در دقیقه ۲۰ با گل مهرداد حیدری برای رایکای بابل غافلگیر شده بودند، خیلی زود و توسط یاسر حاتم زاده در دقیقه ۳۰ موفق شدند آن را پاسخ دهند. با این حال این محسن آقایی بود که در آخرین دقایق نیمه اول توانست گل دوم را برای رایکا به ثمر رسانده و تیمش را امیدوار به کسب پیروزی کند اما یاسر حاتم زاده به عنوان پدیده سپیدرود در این دیدار با گل ثانیه های پایانی خود مانع از شکست تیمش شد و نتیجه را به تساوی دو بر دو تغییر داد.
در نیمه دوم اما رایکای بابل بودند که بازی را در دست گرفتند و در دقیقه ۵۲ با اعلام پنالتی از سوی داور، این مهرداد حیدری بود که گل سوم را برای رایکا رقم زد. با حفظ این نتیجه تا پایان بازی در نهایت شاگردان رحمان رضایی به پیروزی ارزشمندی در جدال فرار از سقوط دست یافتند و به امتیاز ۲۳ دست یافتند تا جای سپیدرود را بگیرند و آنها را به منطقه سقوط بفرستند./ ورزش ۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی