امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۴۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم شهروند آمل در پی انصراف هیئت خوزستان در مرحله حذفی رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال باویلچر به جمع چهار تیم پایانی صعود کرد.

 به گزارش دریای ورزش“،    بازی دوم دو تیم شهروند آمل و هیئت خوزستان برای صعود یکی از دو تیم به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها قرار بود از ساعت ۱۵ عصر  پنجشنبه ۳۰ دی درآمل برگزار شود که به علت انصراف نماینده خوزستان، تیم شهروند بدون انجام مسابقه، صعود به مرحله بعدی را جشن گرفت.تیم شهروند آمل در نخستین دیدار خود در مرحله حذفی این رقابت‌ها هفته گذشته برابر میزبان خود تیم هیئت خوزستان با نتیجه ۶۶ بر ۴۳ صاحب برتری شده بود.

سه بازی دیگر مرحله حذفی این رقابت‌ها امروز در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود تا چهره سه تیم دیگر صعود کننده به مرحله نیمه نهایی وحریف تیم شهروند آمل مشخص شود.

بازی‌های این مرحله بصورت ۲ از ۳ برد برگزار می‌شود و هر تیمی که موفق شود دو بازی از سه مسابقه را پیروز شود راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال باویلچر باشگاه‌های کشور خواهد شد.

تیم شهروند آمل چندین مقام قهرمانی، نائب قهرمانی وسوم درلیگ برتر وقهرمانی درجام حذفی رقابت‌های بسکتبال باویلچرباشگاه‌های کشور را در کارنامه دارد. / صدا و سیما

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی