امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۵۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران به تساوی یک بر یک انجامید تا تیم تحت هدایت «ساکت الهامی» به یک امتیاز خارج از خانه برسد.

به گزارش دریای ورزش“،   در یکی از حساس‌ترین رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، صنعت نفت از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف نساجی رفت که این بازی برنده نداشت.

شاگردان علیرضا منصوریان از پنج دیدار اخیر خود در لیگ چهار برد و یک تساوی داشتند و دنبال این بودند که روند موفقیت‌آمیزی که داشتند را حفظ کنند. از طرفی نساجی که در هر دو بازی قبلی خود مقابل پرسپولیس و گل‌گهر شکست خورده بود در تلاش برای رسیدن به امتیاز بود.

با این حال این ابتدا شاگردان علیرضا منصوریان بودند که توسط ستاره خود یعنی طالب ریکانی به گل رسیدند. در دقیقه ۲۷ نفتی‌ها  پاس زیبایی را پشت مدافعان صنعت نفت ارسال کردند که حسن بیت سعید صاحب موقعیت شد و پاس طلایی را به طالب ریکانی داد تا او با پای چپ به زیبایی دروازه میهمان را باز کند. این برتری تنها ۸ دقیقه پا برجا بود و در دقیقه ۳۵ ایوب کلانتری روی ارسال زیبای مسعود شجاعی با ضربه سر دقیق بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه بازی بیشتر در وسط زمین دنبال شد و دو تیم محتاطانه بازی کردند.

شاگردان علیرضا منصوریان در دقیقه ۸۱ با اخراج «رضا یزدان‌دوست» ۱۰ نفره شدند.

در ادامه نساجی فشار حملات را بیشتر کرد اما در نهایت هیچ یک از دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا این جدال با تساوی یک بر یک خاتمه بیابد.

با این نتیجه صنعت نفت ۲۷ امتیازی شد و در رده هفتم جای گرفت. نساجی نیز با ۲۲ امتیاز در رده دهم موقتا جای دارد.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی