امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۴۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  با رای اعضای مجمع انتخابات، ابراهیم کیایی برای ۴ سال بعنوان رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضای استان مازندران انتخاب شد.

به گزارش دریای ورزش“،   با حضور دکتر حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و رئیس مجمع ، مهندس موسوی دبیر فدراسیون و نائب رئیس مجمع و اعضای مجمع، انتخابات هیات بیماران خاص و پیوند اعضای مازندران در سالن شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

 پس از رای گیری، آقای ابراهیم کیایی تنها کاندیدای ریاست این هیات، با کسب ۲۱ رای از ۲۱ عضو حاضر برای ۴ سال بعنوان رئیس هیات انتخاب شد و علی یاری سراجی و زینب تقوی بعنوان عضو هیات رئیسه ، فاطمه بهرامی نایب رئیس، رضا محمودی خبره ورزشی ، محمدرضا راضی خزانه دار و محمدرضا دارابی بعنوان بازرس هیات نیز توانستند رای مجمع انتخابات را کسب کنند.
 دکتر حسن رنگرز در این مجمع با اشاره باینکه برای نخستین بار پس از اصلاح آئین نامه انتخابات شاهد برگزاری مجمع انتخابات هیات های ورزشی در مازندران هستیم افزود؛ از آقای کیایی و همکاران شان که طی ۴ سال گذشته زحمات زیادی برای این ورزشکاران متقبل شدند صمیمانه تشکر می کنم و برای شان در دوره جدید آرزوی موفقیت دارم.
  مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه گفت : جامعه هدف هیات بیماران خاص و پیوند اعضاء ویژگی های ممتازی دارد ، هم برای توسعه زیرساخت ها و امکانات ورزشکاران این هیات باید تلاش کنیم و هم فعالیت ورزشی در این هیات تاثیرات خوبی در نشاط اجتماعی جامعه دارد و لذا باید رویکرد متفاوتی در حمایت ویژه از این هیات داشته باشیم.
  وی افزود؛ دو سال گذشته بدلیل محدودیت های کرونایی ، ورزشکاران شرایط سختی را سپری کردند و شاها آسیب جدی در این بخش بودیم اما وضعیت موجود را درک می کنیم و معتقدیم برای موفقیت ورزشکاران هیات بیماران خاص و پیوند اعضاء نیازمند همکاری جمعی همه دستگاه های مرتبط هستیم .
 دکتر رنگرز بیان داشت؛ اعتبارات موجود برای ۹ هزار ورزشکار بیماران خاص و پیوند اعضاء کافی نیست اما اداره کل ورزش و جوانان با همه توان برای حمایت از ورزشکاران استان آمادگی دارد.
  دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء نیز گفت : از تلاش های رئیس و همکاران هیات و اداره کل ورزش و جوانان مازندران برای حمایت از ورزشکاران تقدیر و تشکر داریم و برای رفع مشکلات موجود هرکاری که بتوانیم انجام خواهیم داد.
 مهندس موسوی افزود؛ حمایت های دکتر از این ورزشکاران قابل تقدیر است اما با توجه به استعدادهای خوب در این استان ، درخواست حمایت های بیشتر و ویژه داریم.
 گفتنی است؛ در پایان این مراسم از محمدرضا دارابی سرپرست سابق این هیات تقدیر شد .
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی