امروز

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۳۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   قهرمانان رقابت های دارت بسیج استان مازندران مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری دریای ورزش“،   مسابقات دارت بسیج استان روز جمعه ۲۰ اسفند با حضور قهرمانان این رشته از سراسر مازندران در  سالن دارت آب منطقه ای شهرستان ساری و با همکاری پایگاه بسیج این اداره برگزار شد.
در این مسابقات فضلی مسئول امور قهرمانی ورزش بانوان تربیت بدنی سپاه کربلاو ورزش بسیج مازندران، مهدی سعیدی رییس هیات انجمن های ورزشی بسیج و سعادتی رییس، گل بابانژاد نائب رییس کمیته دارت بسیج استان حضور داشتند.

در اختتامیه این مسابقات سعیدی ضمن تشکر ازصفرعلی جلالیان فرمانده پایگاه بسیج آب منطقه ای مازندران بابت میزبانی از مجریان و برگزار کنندگان مسابقات سعادتی و گل بابانژاد و اسماعیلی بابت برگزاری شایسته این رویداد قدردانی نمود.

وی حضور خانم فضلی را در این مسابقات فرصتی شایسته برای آشنایی مسئولین با ورزش دارت دانست و خواستار حمایت های بیشتر از ورزش انجمن ها شد.

سعیدی گفت: بسیج از قهرمانان رشته های مختلف به خصوص دارت پشتیبانی و حمایت همه جانبه خواهد کرد و سعی در برخورداری از تمامی امکانات را برای آنها خواهد داشت.
خانم فضلی مسئول ورزش قهرمانی بانوان ورزش بسیج گفت : ورزش یکی از مهمترین عوامل سلامت جامعه هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی است و برگزاری مسابقات برای ایجاد روحیه همدلی بین بسیجیان بسیار مهم و قابل تقدیر است .  امروز حضور بانوان محجبه در عرصه های بین المللی ورزش بسیار پر رنگتر از گذشته شد که نشان از موفق بودن الگوهای اسلامی دارد وی در ادامه از برگزاری مسابقات مختلف در بین بانوان خبر داد و خواستار حضور پر رنگتر جوانان و قهرمانان در این رویدادها شد وی در پایان از همکاری همه جانبه فرمانده بسیج پایگاه آب منطقه ای مازندران آقای صفرعلی جلالیان تشکر و از حضور کارکنان این اداره در مسابقات دارت قدر دانی کرد .
نفرات برتر بانوان :
زینب کاظمی مقام اول
شهربانو گل بابانژاد مقام دوم
مرضیه مختار رضایی مقام سوم مشترک
طیبه واثقی مقام سوم مشترک
نفرات برتر آقایان:
محمد اسکندرپور مقام اول
قاسم اسماعیل زاده مقام دوم
حسین اسماعیلی مقام سوم مشترک
سید رحیم خواجه تاش مقام سوم مشترک

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی