امروز

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۳۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  رئیس هیات تنیس مازندران با تشریح آخرین وضعیت این رشته ورزشی در استان گفت : با برنامه ریزی ها و تلاش مربیان، ورزشکاران، پیشکسوتان و همکارانم در هیات تنیس توانستیم جایگاه تنیس مازندران را ارتقاء دهیم .

 به گزارش دریای ورزش“،   دکتر علیرضا لطفیان در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، با اشاره به درخشش تنیسورهای مازندرانی در رده های مختلف سنی گفت : ارغوان امیرخانلو عضو تیم ملی تنیس زیر ۱۲ سال در رقابت های غرب آسیا حضور داشت که در نهایت بهمراه تیم ملی تنیس مقام نائب قهرمانی این رقابت ها را به ارمغان آورد. همچنین مانی کاردان دیگر تنیسور خوش آتیه مازندرانی نیز در رده زیر ۱۴ سال موفق شد عنوان قهرمانی غرب آسیا را بهمراه تیم ملی تنیس کسب کند.

رئیس هیات تنیس مازندران افزود؛ نگاه عادلانه به توسعه تنیس در مازندران داریم و از گلوگاه تا رامسر را سرشار از استعدادهای ناب می دانیم و این نگاه طی سالهای اخیر موجب شد که در تمام رده ها و بزرگسالان بتوانیم تنیسورهای ارزنده ای را در قامت تیم ملی معرفی کنیم.
لطفیان همچنین گفت : تنیس مازندران تا قبل از سال ۱۳۹۳ جایگاه ۲۷ کشور را داشت که با برنامه ریزی ها و تلاش مربیان، ورزشکاران، پیشکسوتان و همکارانم در هیات تنیس توانستیم جایگاه مازندران را ارتقاء دهیم و همواره جزو سه استان برتر تنیس کشور باشیم.
وی با اشاره به اهمیت کادرسازی برای دفاع و تقویت از جایگاه تنیس مازندران افزود؛ از سال ۱۳۹۵ بعنوان رئیس کمیته تنیس ساحلی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون فعالیت می کنم که این موضوع در جلب نگاه مسئولان تنیس فدراسیون به سمت تنیس مازندران بی تاثیر نبود.
لطفیان برگزاری تورنمنت های مختلف را در کشف و بروز استعدادها موثر دانست و تصریح کرد؛ هر سال ۴ مسابقه جایزه بزرگ برای آقایان و بانوان در استان برگزار می شود و برای نخستین بار از دو سال قبل لیگ تیمی با رقم جایزه ۲۰ میلیون تومانی در مازندران راه اندازی شد.
وی همچنین گفت : با پیگیری های صورت گرفته مسابقه جایزه بزرگ کشوری را در تقویم فدراسیون تنیس ثبت کردیم که انشاالله در آینده نزدیک به میزبانی مجموعه داراب ساری برگزار خواهد شد.
علیرضا لطفیان با تاکید براینکه تنیس مازندران در سالهای اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است بیان داشت؛ آینده تنیس مازندران درخشان خواهد بود و اکنون شهرستان های ساری، آمل ، بابل و قائمشهر در توسعه تنیس پیشرو هستند.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی