امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۳۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   شاگردان پیروز قربانی موفق به کسب پیروزی مقابل قشقایی شیراز شدند.

 به گزارش دریای ورزش“،   تیم فوتبال رایکا بابل که در ماه‌های اخیر شرایط خوبی نداشته و در منطقه خطر قرار گرفته بود، امشب توانست به روند ناکامی‌هایش پایان بدهد و با نمایشی کاملا برتر نسبت به قشقایی شیراز، در حضور تماشاگرانش به یک برد ارزشمند دست پیدا کند.تیم‌های رایکا و قشقایی شیراز در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران، از ساعت ۲۰:۱۵ امشب در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت شاگردان پیروز قربانی با بهره‌مندی از امتیاز میزبانی توانستند به سه امتیاز برسند.

رایکا بابل در دقیقه ۱۶ صاحب یک ضربه پنالتی شد که میلان قربان‌زاده، مدافع این تیم برخلاف جهت دروازه‌بان قشقایی شیراز توپ را تبدیل به گل کرد تا تیمش با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم و در حالی‌که قشقایی به دنبال جبران نتیجه و زدن گل تساوی بود، محمدحسین باباگلی با نفوذ سریع از سمت چپ محوطه جریمه قشقایی شیراز و یک ضربه چیپ تماشایی گل دوم تیمش را در دقیقه ۸۳ به ثمر رساند تا برتری رایکا بابل را قطعی کند.

شاگردان پیروز قربانی که در ۱۲ هفته گذشته لیگ دسته اول هیچ بردی به‌دست نیاورده و ۶ مساوی و ۶ شکست داشتند، امشب موفق به کسب پیروزی ۲ بر صفر شدند تا ۲۴ امتیازی شوند و به رده پانزدهم جدول لیگ یک صعود کنند و قشقایی نیز با ۳۰ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفت.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی