امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۱۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، منیری مالک جدید باشگاه شهدای بابلسر گفت: قطعا با تکیه بر نام مقدس شهدا به دنبال کسب نتایج مطلوبی خواهیم بود.

به گزارش دریای ورزش“، پیمان منیری مالک جدید شهدای بابلسر در نشست با اصحاب رسانه در سالن کنفرانس هتل عسل بابلسر اظهار داشت: نقدی که دارم این است که هیچ صحبتی در مورد کارهای مثبت حضور ۳ ساله حضورم در تیم رایکا نمی شود و عده ای فقط دید منفی دارند. این در حالی است که در اوایل تیمداری ما بارها فرماندار، رییس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال بابل از بنده تقدیر کردند.

امروز قاطعانه اعلام میکنم که ریالی از راه های نامشروع فوتبال در تیم رایکا پول نگرفتم و این حرف های اطراف باشگاه ما فقط ادعای واهی برخی منفعت طلب است و اگر کسی مدرکی در این خصوص دارد به ما نشان دهد که خودمان هم با خبر بشویم.

منیری در رابطه حواشی اطراف تیم رایکا در سال های گذشته گفت:پس از حضور در رایکا بر روی اسم بعضی افراد خط قرمز کشیدم که در مورد سرمربی و ترکیب تیم نظر می دادند و مدعی بودند اگر مبالغی پول زور به آنها ندهیم بر علیه ما در رسانه ها اقدام به سم پاشی می کنند.

پیمان منیری در ادامه افزود:در رایکا افتخاراتی هم کسب کردیم و تنها تیمی در لیگ دسته اول فوتبال کشور بودیم که تمام بدهی های خود را تسویه کردیم و این حاصل تجربه ۳ سال مدیریت در رایکا بود و تا حد توان خود برای موفقیت این باشگاه قدم برداشتیم.

مالک باشگاه رایکا بابل در رابطه با واگذاری سهمیه لیگ یکی تیم رایکا هم بیان داشت:برخلاف میل باطنی امتیاز رایکا را واگذار کردم و چون کار من بیزنس است حالا که این کار انجام شده از آن رضایت دارم و برای مدیران جدید این تیم آرزوی موفقیت دارم.

مالک جدید باشگاه شهدای بابلسر در رابطه قبول این مسیولیت نیز اظهار داشت:قبول مسئولیت و گرفتن امتیاز شهدای بابلسر، در واقع نوعی قمار بود اما ما در مازندران معدنی از استعداد فوتبالی داریم و همانطور که در خوزستان چاه نفت داریم در مازندران چاه بازیکن های مستعد داریم و در هر تیمی از لیگ کشور بازیکنان مازندرانی داریم.

وی در ادامه افزود:با اصرار و پیشنهاد دوستان به بابلسر آمدم و هدف من از آمدن به بابلسر این بود تا کار نیمه تمام خود در بابل را در اینجا به پایان برسانم و می خواهیم تا بازیکنان مستعد مازندرانی را به تیم های دیگر معرفی و ترانسفر کنیم بنابراین قصد داریم در تیم شهدا به دنبال بومی گرایی باشیم و به دنبال این هستیم تا با سود بردن از استعداد های مازندران، بازیکنان خوابگاهی نداشته باشیم و واقعا کمال بی انصافی بود که از دوستانی که تمام اعتبار، درآمد و زندگیشان از راه فوتبال است را بعد از فروش امتیاز رایکا تنها بگذارم و رهایشان کنم چون به آنها قول دادم و سر قولم بودم تا امتیاز شهدا را در اختیار گرفتم.

پیمان منیری مدیرعامل باشگاه شهدا بابلسر در پایان خاطرنشان کرد:قول می دهم که یک تیم باشرافت، جنگنده و بی حاشیه با ارائه فوتبالی تماشاگرپسند داشته باشیم که با نهایت توان برای کسب موفقیت تلاش کند و به احترام نام مقدس شهدا و مردم فهیم بابلسر در نام تیم تغییری ایجاد نشد و با همان نام شهدای بابلسر در لیگ دو شرکت می کنیم و با افتخار اعلام میکنم که اگر تیم شهدای بابلسر به لیگ یک فوتبال کشور صعود کند، در همین شهر می مانیم چرا که حق مردم بابلسر است که از بهترین ها برخوردار باشند.

عکاس : کیوان یوسف پوری 

 

 

 

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی