امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۵۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  نمایندگان مازندران در هفته هجدهم لیگ برتر مردان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش دریای ورزش“،  هفته هجدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور روز (یکشنبه ۲۵ دی) با هفت دیدار در شهرهای اردکان، تهران، گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل و رفسنجان پیگیری شد.

تیم هورسان رامسر میهمان تیم شهرداری گنبد بود و موفق شد در نهایت سه بر یک برابر میزبان خود به پیروزی برسد و یازدهمین برد خود را ثبت کند.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم هورسان ست دوم را با امتیاز ۱۶ بر ۲۵ به حریف واگذار کردند اما در ست‌های اول، سوم و چهارم با پوئن‌های ۲۵ بر ۱۹، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۷ بر ۲۵ گنبدی‌ها را شکست دادند تا به یک برد ارزشمند در این شهر دست یابند.

هورسان رامسر با ۱۱ برد و ۳۲ امتیاز و یک پله صعود فعلا در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت در دیگر مسابقه این هفته لیگ برتر مردان تیم لبنیات هراز آمل قهرمانی نیم فصل و صدرنشین جدول میزبان سایپا تهران بود و نارنجی‌پوشان را شکست داد.

نماینده آمل که در ست‌های دوم و سوم ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مغلوب سایپا شده بود، در ست‌های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۵ و ۱۵ بر ۴ حریف خود را از پیش رو برداشت و به پانزدهمین برد دست یافت و ۴۱ امتیازی شد.

شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز در ست پنجم این مسابقه رکورد کمترین پوئن واگذاری در ست پنجم را به نام خود ثبت کردند و ۱۵ بر ۴ به پیروزی رسیدند تا ۱۱ امتیاز با حریف اختلاف داشته باشند.

پیش از شروع این مسابقه از عادل غلامی بازیکن اسبق تیم ملی و تیم سایپا در لیگ برتر امسال در مراسمی با حضور مسئولین ورزش استان مازندران و دو باشگاه لبنیات هراز و سایپا تقدیر شد و تشویق این بازیکن از سوی تماشاگران جو خاصی به سالن پیامبر اعظم (ص) داد.

با این برد لبنیات هراز آمل در صدر جدول باقی ماند و تیم‌های پیکان و شهداب نیز همچنان در تعقیب این تیم هستند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی