امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۵۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مازندران صبح امروز چهارشنبه ۵ بهمن ماه در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد و مجتبی محبوبی فولادی بعنوان رئیس این هیات ورزشی انتخاب شد.

به گزارش دریای ورزش“،  صبح امروز چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مازندران با حضور «عادل عالیشان» سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان، «حسین مقدم» دبیر فدراسیون ورزش‌های کوهنوردی و صعودهای ورزشی، «حسین بریمانی» معاون امور ورزش و اعضای مجمع برگزار شد.

در پایان و با شمارش آراء، مجتبی محبوبی فولادی با کسب ۲۵ رای، به مدت ۴ سال بعنوان رئیس هیات ورزش‌های کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مازندران انتخاب شد.
در این جلسه، «عادل عالیشان» سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران ضمن تشکر از زحمات « اسماعیل پهلوان» سرپرست هیات کوهنوردی استان مازندران، افزود: برای آقای محبوبی رئیس جدید هیات کوهنوردی مازندران آرزوی موفقیت داریم و قطعا ما در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، در این مسیر یار و یاور این هیات خواهیم بود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه هر شخصی که از سوی مجمع انتخاب می شود مورد حمایت صد در صدی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران خواهد بود، افزود: انتظاراتی از شخصی که این اعتماد را کسب کرده داریم، چون این شخص بازوی اجرایی مشترک فدراسیون و اداره کل است.
وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان به کمک همکاران ناظر بر عملکرد هیات‌های است و همراه هیات‌های ورزشی خواهیم بود، بیان کرد: روسای۶ هیات‌ها باید پای کار باشند و برای تحقق اهداف ترسیم شده تلاش داشته باشند.
عالیشان با بیان اینکه مسئولان ۵۲ هیات ورزشی استان مازندران باید پاسخگوی مطالبات جامعه هدف خود باشند بیان داشت؛ هیات های ورزشی باید برنامه داشته باشند و انتظار داریم با این مجمع متحد و با حضور افراد متخصص، این رشته ورزشی متحول گردد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه این رشته مورد توجه مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: رهبر انقلاب همیشه به بحث پیاده روی و کوهنوردی اشاره میکند چون هم از لحاظ همگانی و سلامتی و قهرمانی این رشته ظرفیت بالایی دارد.
وی ادامه داد: انتظار ما از همه هیات ها این است که عملکرد مالی سالم و شفاف داشته باشند و با برگزاری منظم مجمع عمومی سالیانه، عملکرد هیات را به اعضای مجمع ارائه دهند.
وی با تاکید بر امر آموزش، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به بحث آموزش از نکات مهمی است که باید به صورت اختصاصی در این بخش کار شود.
عادل عالیشان با اشاره به وضعیت پروژه سنگ نوردی در شهرستان آمل، گفت : مازندران با توجه به شرایط اقلیمی موجود می‌تواند در آینده قهرمانان زیادی را در این رشته ورزشی معرفی کند.
حسین مقدم دبیر فدراسیون ورزش‌های کوهنوردی و صعودهای ورزشی نیز در این مجمع اظهار داشت: استان مازندران یکی از استان های مستعد در ورزش کوهنوردی است و از مسئولان قبلی هیات کوهنوردی استان مازندران بدلیل زحمات و خدمات تقدیر و تشکر دارم و به آقای محبوبی به دلیل مسئولیت سنگین در ریاست هیات کوهنوردی مازندران تبریک عرض می نماییم.
دبیرکل فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی افزود؛ ادای احترام به پیشکسوتان ورزش وظیفه همه ی ماست و از حضور و همراهی همه اعضای مجمع قدردانی میکنم.
حسین مقدم همکاری و همراهی هیات کوهنوردی با اداره کل ورزش و جوانان را مورد تاکید قرار داد گفت : رئیس جدید هیات کوهنوردی باید پیگیری ویژه ای برای وعده هایی که در مجمع داده شده داشته باشند و عدالت در خدمت رسانی را برای همه نقاط استان رعایت کنند.
وی با اشاره باینکه؛ باشگاه های کوهنوردی بازوهای اجرایی و یکی از مهمترین ارکان هیات های استانی محسوب می شوند افزود؛ در پنج سال گذشته حدود هزار باشگاه ثبت شده کوهنوردی داشتیم که برای توسعه این رشته ورزشی باید به سمت حمایت از باشگاه ها برویم.
مقدم گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی مازندران و پتانسیل های زیاد ازجمله منطقه علم کوه که زمستان شبیه به هیمالیا دارد، می‌توانیم به توسعه کوهنوردی مازندران امیدوار باشیم.
وی با تاکید بر اهمیت دوره های آموزشی دانش افزایی در هیات کوهنوردی افزود : طی ۴ سال گذشته مازندران پیشرفت چشمگیری داشت و حضور آقای مستانی در این موفقیت تاثیرگذار بود.
گفتنیست؛ در پایان این مجمع از «اسماعیل پهلوان» سرپرست این هیات ورزشی به پاس زحمات و تلاش‌هایش در دوره سرپرستی تقدیر شد.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی