امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۵۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، امیر سرخوش، ملی‌پوش اسنوکر کشورمان با برتری چهار بر ۲ مقابل حریف هنگ‌کنگی به جمع چهار نفر برتر اسنوکر قهرمانی آسیا راه پیدا کرد.

 

به گزارش دریای ورزش“، مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در ۱۳ گروه ۴ نفره به مدت شش روز از ۲۰ تا ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور نمایندگان ۲۵ کشور و به میزبانی کشور قطر، در شهر دوحه برگزار می‌شود. صبح امروز ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ امیرسرخوش با برتری ۴ بر ۲ مقابل فونگ وای از هنگ‌کنگ موفق شد به نیمه نهایی این دوره از مسابقات راه پیدا کند.

سیاوش مزینی و شاهین سبزی دیگر نمایندگان کشورمان در این مسابقات بودند که به ترتیب در مقابل نمایندگان تایلند و هنگ کنگ در مرحله حذفی شکست خوردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند. سرخوش در مرحله نیمه نهایی از ساعت ۱۶ به وقت قطر با برنده مسابقه نمایندگان هند و تایلند به رقابت می‌پردازد.

سرخوش در مرحله گروهی یازان الحداد (سوریه) را چهار بر صفر شکست داد، تامر المصری(اردن) را چهار بر یک و عیسی علی الهاشمی (امارات) را چهار بر ۲ از پیش روی برداشت تا به عنوان سرگروه به دور بعدی مسابقات راه پیدا کند. در ادامه نیز به دلیل تفاضل فریم موفق شد به صورت مستقیم در جمع ۱۶ نفر برتر حضور پیدا کند و صالح محمد از افغانستان را چهار بر ۲ از پیش روی بردارد و در یک چهارم نهایی نیز موفق شد نماینده کشور هنگ‌کنگ را شکست دهد و مقتدرانه به جمع چهار نفر برتر راه پیدا کند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی