امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۰۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  رئیس هیات تنیس روی میز استان مازندران گفت: رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان با درخشش نمایندگان مازندران پایان یافت.

 

به گزارش دریای ورزش“،  رضا حبیب نژاد رئیس هیات تنیس روی میز استان مازندران اظهار داشت: فاطمه یاری جوان با درخشش خود شگفتی سازی کرد و مقام سوم را کسب و عضویت خود را در تیم ملی بزرگسالان قطعی کرد.

حبیب نژاد افزود: صبا صفری دیگر نماینده شایسته مازندران به مقام پنجم این رقابت ها دست یافت.

وی بیان داشت: با این نتایج ارزشمند، مازندران نشان داد همیشه در همه رده های سنی در بخش آقایان و بانوان حرف های زیادی برای گفتن دارد.

این مسئول ادامه داد: هدایت و مربی گری این دو ورزشکار را دکتر خزایی نائب رئیس هیات بابل و عضو هیات رئیسه استان بر عهده داشت.

رئیس هیات تنیس روی میز از برگزاری مسابقاتی استانی گفت و افزود: مسابقات دور سوم رنکینگ مازندران با حضور ۳۷ ورزشکار از سراسر استان در بابل برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان امیر علی خان گلنژاد قهرمان و علی اکبر حسینی نسب نائب قهرمان شد. یاسر شیر افکن و پارسا بهادار مشترکا سوم شدند.

حبیب نژاد بیان داشت: به نفرات اول تا ششم این مسابقات جوایز نقدی از طرف هیات تنیس روی میز استان مازندران اهدا گردید و سرداوری این مسابقات را سید علی حسینی مقدم بر عهده داشت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی