امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۱۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  با برگزاری مرحله سوم مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو نوجوانان پسر ۳ تکواندوکار مازندرانی در اردو ماندگار شدند.

 

به گزارش دریای ورزش“،  با حضور فیض اله نفجم به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران،  مرحله سوم مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو نوجوانان پسر برگزار شد و در پایان ۱۴ تکواندوکار جواز حضور در اردو تیم ملی را کسب کردند.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا شهریورماه سال جاری به میزبانی لبنان در شهر بیروت برگزار خواهد شد، بنابراین ۱۰ هوگوپوش راهی این رویداد می شوند از بین نفرات دعوت شده به اردو طاها رحمانی شاگرد اسماعیل پور، سینارضا علیزاده شاگرد حاجی پور از بابل و علی اکبر ابراهیمی از عباس آباد شاگرد ساعدی ۳ مازنی ماندگار در اردو تیم ملی هستند.

از ۱۴ راه یافته به اردو تیم ملی آذربایجان شرقی، البرز، مازندران و فارس هر کدام با ۳ تکواندوکار گیلان و کرمان یک تکواندوکار دارند تا در نهایت در طی برگزاری اردوهای مختلف ترکیب نهایی برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شود.

هدایت تیم ملی تکواندو نوجوانان برعهده فیض الله نفجم به عنوان سرمربی است؛ جلال خدامی و مسعود کاظم پور به عنوان دستیار وی را یاری می کنند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی