امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۰۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  سرپرست کود گلفام آمل از جذب بازیکنان مدنظر سرمربی تیم خبر داد و عنوان کرد ترکیب تیم کود‌ گلفام آمل جهت حضور شایسته در رقابت های سری آ بسته شده است.

 

به گزارش دریای ورزش“،  جواد نیک پرور سرپرست کود گلفام آمل افزود: با لطف و حمایت های بی دریغ مهندس فلاح مالک و مدیرعامل کود گلفام بازیکنان مدنظر آقای مهدی رنجبر در تمامی پست ها جذب و ترکیب تیم کامل شد.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که در راس کادرفنی یک مربی جوان اما با کوله باری از تجربه داریم که به خوبی کار با جوانان را بلد است و تمامی بازیکنان جذب شده بازیکنان جوان و با انگیزه هستند که در این فصل حرف های زیادی برای گفتن دارند.

نیک پرور تصریح کرد: تیم گلفام را مطابق برنامه بلند مدتی که ترسیم کرده بودیم بسته ایم و با برنامه و پله به پله پیش میرویم و به هیچ عنوان درگیر کارهای هیجانی نخواهیم شد و تمام تمرکز خود را معطوف هدف مان کرده ایم.

سرپرست گلفام از تمرینات پر فشار این تیم هم گفت و خاطر نشان کرد: بیش از دو ماه و نیم هر‌روز در دو نوبت مشغول تمرین هستیم و توانستیم به کمک سرمربی محترم و اعضای کادرفنی نقاط ضعف تک تک بچه ها را برطرف کنیم و طبق برنامه ای که آقای مهدی رنجبر در نظر دارد تا آغاز رقابت های لیگ دسته اول به مرز آمادگی مدنظرمان خواهیم رسید و این قول را خواهم داد که این جوانان با انگیزه برای اثبات توانمندی خود حرف های زیادی در این فصل خواهند داشت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی