امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۱۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، – تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه شهید وطنی اولین پیروزی فصل را مقابل صنعت نفت آبادان رقم بزند.

 

به گزارش دریای ورزش“،   تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان امروز (سه‌شنبه) در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را «فرهاد امینی» با کمک‌های «عباس پورحیدری» و «حامد تازه پور» بر عهده داشتند.

نساجی مازندران در سه بازی گذشته خود یک شکست و دو تساوی را تجربه کرده است و در خانه به دنبال این است اولین پیروزی را در حضور تماشاگران پرشورش کسب کسب کند، نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به چیزی جز سه امتیاز کامل فکر نمی‌کرد اما صنعت نفت آبادان لیگ را بد شروع کرد و در خانه مقابل استقلال شکست سنگینی را متحمل شد اما در هفته دوم فولاد را را شمت داد و در گام سوم یک بر یک برابر پیکان متوقف شد،

دقیقه ۲۰: محمدرضا عباسی روس سانتر ارسالی فرزاد زامهران بالاتر از تمام مدافعان صنعت نفت آبادان به زیبایی دروازه فهد طالب را گشود.

دقیقه ۵۰: محمدرضا عباسی این بار در نقش گلساز ظاهر شد، او از جناح چپ توپ را ارسال کرد و علا عباس با ضربه سر گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۴: پاس زامهران در داخل محوطه جریمه به فرشید اسماعیلی رسید و او به سر توپ مدافع صنعت نفت را از پیش رو برداشت و بعد با ضربه‌ای دیدنی توپ را به تور چسباند تا گل سوم نساجی شکل بگیرد.

دقیقه ۶۵: نفوذ امیر پناهی و ضربه پای چپ او و اشتباه جانملکی باعث شد توپ جلو پا ریکانی بیفتد و او با حضور به موقعش توانست دروازه نساجی را باز کند.

در دقثقه ۳۰ مسابقه عبدالله ویسی اعتراض تندی به تصمیم داور داشت،نیمکت نشینان صنعت نفت در آرام کردن وی موفق نبودند تا داور با نشان دادن کارت قرمز او را از کنار خط اخراج کرد.

ترکیب نساجی مازندران:

رشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، فرشید اسماعیلی(مهرداد عبدی)، محمدرضا آزادی، فرزاد زامهران(احمد موسوی)، محمود قائد رحمتی، صابر هردانی، محمدرضا مهدی‌زاده(غلامعلی بیگی)، محمد احسان حسینی، محمدرضا عباسی، علا عباس(آریا برزگر)

ترکیب صنعت نفت آبادان :
فهد طالب، عباس قاسم، میثم تهیدست، حسین سنگرگیر، امیرمحمد پناهی، رضا امانی نژاد، حکیم نصاری(یوسف وکیا)، طالب ریکانی، احمد شریعت‌زاده(معامله گری)، فاخر تهامی، علی یوسف

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی