امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مراسم قرعه کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم برگزار شد.

به گزارش دریای ورزش“،  مراسم قرعه کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم بعد از ظهر دیروز  با حضور آقایان سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، امیرحسین روشنک مسئول جام حذفی، امیرحسین فراهانی مسئول لیگ یک، یعقوب پیری مسئول لیگ دو، حسین ایوبی مسئول لیگ سه، مهدی جمشیدی روابط عمومی و امورفرهنگی سازمان لیگ، مهدی کرامتی و ابراهیم توکلی مسئولان واحد IT سازمان لیگ و نمایندگان ۲۸ باشگاه حاضر در این دوره از رقابت‌ها در سالن آمفی تئاتز مرکز ملی قوتبال برگزار شد.

در شرایطی که قرار بود این مراسم از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز شود اما به دلیل آماده سازی سالن برگزاری مراسم قرعه کشی با تاخیر حدود ۳۰ دقیقه‌ای و از ساعت ۱۶ آغاز شد‌.

در ابتدای مراسم یعقوب پیری که به عنوان مسئول جدید لیگ دو مسئولیت برگزاری و مدیریت مراسم را برعهده داشت از سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ دعوت کرد تا پشت تریبون حاضر شده و برای حاضرین دقایقی را سخنرانی کند؛ رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ضمن اینکه مسائل مربوط به نقل و انتقالات، ثبت اعضای تیم‌ها در سامانه سازمان لیگ، برگزاری منظم مسابقات، موارد انضیاطی‌ را به نمایندگان باشگاه‌ها یادآور و بر رعایت و اجرای مسائل مطرح شده تاکید کرد. از تغییر زمان شروع مسابقات نیز خبر داد، او اعلام کرد مسابقات فصل جدید لیگ دو از ۱۶ مهرماه آغاز خواهد شد. پیش‌تر اعلام شده بود مسابقات از ۹ مهر آغاز خواهد شد.

مهدی در ادامه به افزایش تیم‌های سقوط کننده نیز اشاره کرد، او گفت تیم‌های سقوط کننده از ۴ به ۶ تیم افزایش یافته است و در فصل جدید از هر گروه ۳ تیم به مرحله نهایی لیگ سه سقوط خواهد کرد.

در ادامه یعقوب پیری با همراهی امیرحسین فراهانی و همچنین امیرحسین روشنک در خصوص نحوه برگزاری کلی قرعه کشی، سید و گروه بندی توضیحاتی را ارائه داد، سپس با حصور حسین ایوبی مسئول لیگ سه و همچنین یهنام محمودزاده یکی از مسئولان کمیته فوتبال پایه سازمان لیگ قرعه کشی انجام شد تا تیم‌های حاضر در رقابت‌ها گروه و تیم‌های همگروه خود را که قرار خواهد بود با آنها به تقابل بپردازند بشناسند.

با انجام قرعه کشی گروه بندی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها مشخص شد؛ که گروه بندی فصل جدید لیگ دو به شرح زیر می‌باشد:

*گروه اول:
فولاد نوین اهواز، چوکای تالش، سپیدرود رشت، شهدای رزکان البرز (پاس تهران)، پاس همدان، شهرداری ماهشهر، شهرداری بم، آریو اسلامشهر (بهمن تهران)، شهدای بابلسر، نیروی زمینی تهران، شهرداری بندرعباس، آینده سازان اردبیل، کیان سام بابل (شهدای ساری)، سامیت نو تهران (تهران یاسا)

*گروه دوم:
شهرداری همدان، فولاد هرمزگان، شهرداری نوشهر، شهید اورکی اسلامشهر (آکادمی کیا)، شهید قندی یزد، بعثت کرمانشاه، نیکا پارس چالوس، نود ارومیه، اسپاد الوند تهران، اترک بجنورد، شاهین تابان بوشهر، شناورسازی پی‌پشت قشم، سرخ‌پوشان پاکدشت، کویر مقوا تهران

بر اساس شماره قرعه‌های تعلق گرفته به تیم‌ها در هر گروه برنامه مسابقات هفته نخست در هر گروه مشخص شد که به شرح زیر است:

*برنامه هفته نخست مسابقات گروه اول لیگ دو:
نیروی زمینی تهران – پاس همدان
شهدای بابلسر – سامیت نو تهران
شهرداری بم – آریوی اسلامشهر (بهمن تهران)
آینده سازان اردبیل چوکای تالش
شهدای رزکان البرز (پاس تهران) – کیان‌سام بابل (شهدای ساری)
سپیدرود رشت – شهرداری بندرعباس
شهرداری ماهشهر – فولاد نوین اهواز

*برنامه هفته نخست مسابقات گروه دوم لیگ دو:
شهید اورکی (آکادمی کیا) – شاهین تابان بوشهر
بعثت کرمانشاه – اسپاد تهران
شهرداری همدان – کویر مقوای تهران
فولاد هرمزگان – اترک بجنورد
سرخ پوشان پاکدشت – شهید قندی یزد
نود ارومیه – شناور سازی پی‌پشت قشم
شهرداری نوشهر – نیکا پارس چالوس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی