امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۴۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

تحول نوین و جدید با رئیس جوان 

 

به گزارش دریای ورزش“،   سیدامیررضا حجازی سرپرست فعلی هیات بدمینتون شهرستان ساری ، با حضور سه ماهه و تیم مدیریتی تازه نفس خود شروع و شکل ویژه ای به این هیات و رشته مهیج در مرکز استان داده  است .

وی یکی از مدیران جوان اما باتجربه در حوزه ورزش شهرستان ساری است که با یک ویژگی خاص در هر جایگاهی با شعار حسن انجام وظیفه  خدمت میکند .

در تازه ترین اقدامات اخیر دوره سرپرستی ایشان استفاده از مشارکت مردمی در جهت توسعه همگانی این رشته برای ایجاد ظرفیت سازی میشود نامبرد ، تشکیل گسترده و برنامه محوری در کمیته فضای باز این هیات از مهم ترین رویکرد ها برای اقبال عمومی این ورزش در مرکز استان است .

لازم به ذکر است ثبت فعالیت و عملکرد های موثر در طول سه ماه باعث رشد چشمگیر در آینده نزدیک برای بدمینتون باشد ، حجازی از مهم ترین و ویژه ترین پروژه ورزشی خود در ماه های بعد خبر داد .

وی در ادامه اظهار داشت رسیدگی به امورات توسعه قهرمانی برای سازندگی و ظرفیت های موثر در رویداد های استانی و کشوری ، توجه لازم به بخش سنین پایه در پسران و دختران میباشد که در قلب دانش آموزی میتوان آن را زنده کرد ، و هیات بدمینتون شهرستان ساری در تلاش برای تحقق این پیرامون مهم خواهد بود.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی