امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۵۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیدار پایانی هفته پانزدهم برابر نساجی به پیروزی رسید.

 

به گزارش دریای ورزش“، در دیدار پایانی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌های فولاد خوزستان و نساجی مازندران از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه در ورزشگاه فولاد آرِنا به مصاف هم رفتند.

فولاد و نساجی در حالی با قضاوت میثم حیدری و کمک‌های قهرمان نجفی و صادق رستمی به مصاف هم رفتند که هر دو هفته‌هاست در حسرت برد و در اندیشه به پایان رساندن نیم فصل با پیروزی بودند.

فولاد در ۴ بازی اخیر، ۳ مساوی و یک باخت کسب کرده و در سوی دیگر، نساجی، نتایج به مراتب ضعیف‌تری به دست آورده و در مدتی مشابه، ۳ باخت و یک مساوی ثبت کرده است.

 

با توجه به برگزاری بازی در اهواز، فولاد در این بازی توانست نسبت به نساجی عملکرد بهتری را نشان دهد و با تک گل ساسان انصاری در دقیقه ۱۶، نساجی را یک بر صفر شکست دهد. این در حالی است که مسئولان نساجی معتقد بودند که گل فولاد در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

فولاد با این نتیجه پس از ۵ بازی دوباره رنگ برد را دید و با ۱۵ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت. نساجی هم با کسب چهارمین شکست در ۵ بازی اخیر، ۱۰ امتیازی و در رده پانزدهم و یکی مانده به آخر جدول ماند.

ترکیب اولیه فولاد:

کریستوفر کنت، وحید حیدریه، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، مجتبی نجاریان، شاهین توکلی، سینا مریدی، محمد عسکری، محمد علی نژاد، ساسان انصاری و محمدرضا غبیشاوی

سرمربی: ایگناسیو مارتینز

ترکیب اولیه نساجی مازندران:

رشید مظاهری، امیرمحمد هوشمند، امیرحسین سام‌دلیری، امیرمهدی جان‌ملکی، مرصاد سیفی، صابر حردانی، مهرداد عبدی، محمدرضا ترابی، اسماعیل بابایی، حسین زامهران و نونو دلگادو

سرمربی: لوکاس الکاراز

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی