امروز

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۳۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  با کسب مدال برنز سعیده نصیری نماینده مازندران تیم ملی تکواندو کشورمان در رقابت های آزاد صربستان  ۲ مدال بدست آورد.

 

به گزارش دریای ورزش“، بیست و یکمین دوره رقابت های آزاد صربستان (۲۰ امتیاز المپیکی/G2) که از روز جمعه ۲۴ فروردین در سالن «رانکو زراویکا» شهر بلگراد آغاز شده بود روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه با شناخت برترین های تمامی اوزان رده سنی بزرگسالان به پایان رسید.

سعیده نصیری تنها نماینده بانوان تکواندو مازندران در وزن ۴۹- کیلوگرم به همراه ۵ ملی پوش دیگر راهی این رویداد شدند که در نهایت با کسب مدال برنز اولین مدال غیر از طلا را در اعزام های بین المللی خود ثبت کرد، نصیری ۵ مدال طلا از تورنمنت های مختلف داشته و این تنها برنز وی است، که با طلا کیانی تیم ملی تکواندو کشورمان به ۲ مدال ارزشمند در تورنمنت صربستان دست یافت.

هوگوپوش وزن ۴۹- کیلوگرم مازنی  بعد از یک دور استراحت  «سوفرادا کیسکالت» از آلمان را ۲ بر یک شکست داد و در دیدار بعدی مقابل «لنا استاکوویچ» حریف عنوانداری از کرواسی مبارزه کرد و در یک پیکار حساب شده ۲ بر یک پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نصیری در این مرحله برابر «آدریانا سروزو ایگلسیاس» از کشور اسپانیا رو به رو شد و نهایتا با وجود ارائه نمایشی قابل قبول برابر نایب قهرمان المپیک توکیو و دارنده مدال برنز ۲۰۲۳ جهان در رقباتی نزدیک و دیدنی با نتیجه ۲ بر یک باخت و به نشان برنز بسنده کرد.

هدایت تیم ملی در این رویداد برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ مهروز ساعی نیز به عنوان مربی وی را همراهی می کند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی