امروز

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۴۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  علی اصغر عباس پور با کسب ۱۶ رای از ۲۲ رای ماخوذه اعضای مجمع انتخابات، برای ۴ سال بعنوان رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان مازندران انتخاب شد.

 

به گزارش دریای ورزش“،  مجمع انتخابات هیات بولینگ و بیلیارد استان مازندران پیش از ظهر امروز با حضور علی سلطان پور سرپرست فدراسیون و حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

▫️پس از رای گیری اعضای مجمع، علی اصغر عباس پور با کسب ۱۶ رای از ۲۲ رای، بعنوان رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان مازندران انتخاب شد.

حسین بیابانی و الیسا رحمان پناه دیگر کاندیدای حاضر در این مجمع بودند که نتوانستند رای اعتماد اعضا را کسب کنند.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد در این مجمع با تقدیر و تشکر از اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مجمع انتخابات هیات بولینگ و بیلیارد مازندران یکی از بهترین مجامع کشور بود.

علی سلطان پور افزود؛ بیلیارد صرفا تفریح نیست و اکنون بعنوان یک رشته ورزشی شناخته می شود که اعتبار و جایگاه خاصی در دنیا پیدا کرده است و مدال آوری نیز دارد.

وی با تاکید براینکه رئیس هیات برای رشد این ورزش در مازندران باید از برنامه دیگر کاندیدا استفاده کند بیان داشت؛ در اسرع وقت برنامه ۴ ساله هیات بولینگ و بیلیارد مازندران طراحی شود و تقویم ورزشی سال نیز تهیه و تدوین گردد.

سلطان پور تولید محتوای فرهنگی را سیاست مهم فدراسیون برشمرد و گفت : برنامه ریزی برای همگانی کردن این ورزش در ذیل جشنواره ها و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان میسر خواهد بود.

حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان نیز در این مجمع گفت : مازندران استان ورزشی است و کسب ۸ سهمیه از ۴۰ سهمیه ایران توسط ورزشکاران ایران نشان دهنده همین موضوع است.

وی افزود؛ آموزش و استعدادیابی و همچنین توجه به توسعه ورزش بانوان در دستور کار رئیس جدید هیات بولینگ و بیلیارد قرار گیرد و دوره های آموزشی برای تقویت مربیان و داوران نیز برنامه ریزی شود.

دلیری نقش هیات های ورزشی را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت؛ در دوره جدید باید ساختار هیات های شهرستان ساماندهی گردد و استعدادیابی و استعدادپروری در اولویت برنامه های هیات باشد.

▫️گفتنی است؛ در پایان این مجمع از سیده منیره موسوی بدلیل تلاش ها در زمان سرپرستی این هیات تجلیل بعمل آمد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی