امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۳۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

گفتگوی اختصاصی “دریای ورزش“ با محمدی کیادهی مدیر عامل باشگاه استقلال ساری ، کیادهی از شرایط تیم بانوان لیگ برتری اش میگوید و همچنین انتقادهایش نسبت به مدیرکل ورزش و جوانان مازندران را بیان کرد که شما را به خواندن این گفتگو دعوت میکنیم
محمدی کیادهی در گفتگو با خبرنگار “دریای ورزش“ در ساری در خصوص شرایط تیمش گفت : برای یک تیم لیگ برتری که حرفه ای هست دو تا عامل باید باشد ۱٫ مسائل مالی و اسبانسری و عامل دوم مدیریتی . اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال معتقد هستند که یک تیمی در مسابقات لیگ شرکت می کند باید هزینه های خود را تامین کند و این از نظر سیستم کاری درست و حرف آنها درست است ولی یک سئوالی پیش می آید وقتی در یک شهری سیلی رخ داد و وضع شهر بحرانی شد ، مدیریت بحران با مدیریت عادی فرق دارد وقتی وضع بحرانی شد همه باید پای کار بیایند . وقتی تیمی وضع آن بحرانی می شود و تیم در آستانه منحل شدن قرار دارد ما مدریت بحرانی در اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال نمی بینیم . مثل تیم بازرگانی نوشهر هیچ کس سراغی از وضع این تیم نمی گیرد . وقتی ستاد مدیریت بحران تشکیل شود خیلی از مشکلات را می توانند حل کنند .
کیادهی با انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت : اداره کل ورزش و جوانان نه تنها مشکل ما را حل نکرد حدود ۴-۵ ماه پیش که مسابقات لیگ همزمان در حال قرعه کشی بود اداره کل به باشگاه استقلال ساری که باشگاه قدیمی است به ما گفت که باید از باشگاه استقلال تهران نامه بیاورید در غیر اینصورت پروانه باشگاه شما تمدید نمی شود . این در حالی بود که اداره ورزش و جوانان شهر ساری پرونده ما را تکمیل کرد و برای سازمان لیگ فرستاد ، اگر مشکلی بود اداره ورزش ساری پرونده ما را تکمیل نمی کرد و ارسال نمی کرد.
ما به باشگاه استقلال تهران مراجعه کردیم و آنها به ما گفتند که ما خودمان هم ثبت نداریم و باشگاه استقلال به ما گفت که در سطح کشور بالای ۳۰۰ الی ۴۰۰ باشگاه داریم که با نام استقلال فعالیت می کنند .
آن بخشنامه ای هم که آقایان می فرمایند خودم آن بخشنامه را مطالعه کردم فقط نباید به نام استقلال تهران استفاده کرد ولی می توان به نام شهر های دیگر فعالیت کرد .
ولی احساس و عقیده ما این بود که آقایان دارند سنگ اندازی می کنند و ما را اذیت می کنند و نمی خواستند که این تیم وجود داشته باشد .
با توجه به نامه نگاری هایی که با هیات فوتبال انجام دادیم ، هیات فوتبال مشکلی بابت تیم داری نداشت ولی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران کوتاه نمی آمد تا جایی که این مسئله رسانه ای شد.
و تیم ما را حدود ۴ ماه به خاطر این مسائل معطل کردند .
مدیرعامل استقلال ساری در خصوص اسپانسرهای این فصل برای تیمش گفت : ما در مورد اسبانسری باشگاه به نمایندگان استان در مجلس مراجعه کردیم و نامه نگاری کردیم ولی متاسفانه توجهی نکردند ولی از طریق یکی از نمایندگان استان های دیگر کمکی به ما شد. حدود ۱۰ میلیون پول به حساب اداره کل ورزش و جوانان واریز شد حدود ۳ ماه طول کشید تا این ۱۰ میلیون را به ما بدهند .مدیریت دنیای آرزو هم لطف کردن و محبت کردن و گفتند که البسه تیم شما را تامین می کنیم البته نیمی از پول لباس ها را پرداخت نکرده اند و هر روز از جایی که البسه را تهیه کرده ایم با ما تماس میگیرند و پول میخواهند.
شهر داری ساری ۲-۳ سفر خارج استان را تامین کرد که واقعا جای تشکر دارد . که نسبت به سال گذشته کمک کمتر شد ولی بازم تشکر میکنیم که حداقل چوب لای چرخ ما نگذاشتند .در چنین شرایطی ما شرمنده بازیکنان خودمان هستیم .
وی ادامه داد : نکته جالب اینجاست در حالی که نیم فصل مسابقات تمام شد ما حداقل در شهر ساری ۱۰ بازی انجام دادیم ولی متاسفانه مدیر ورزش و جوانان حتی ۱ بازی هم نیامدند یک خسته نباشید به بازیکنان ما بگویند . در حالی که ما به استان دیگر برای مسابقات می رویم آشنا تر هستیم تا شهر خودمان ! بنده شخصا نیازمند هیچ یک از مسئولین نیستم که بیایند به من خسته نباشید بگویند.
وی در ادامه افزود : عدم حمایت مسئولین به روحیه تیم و روحیه بازیکنان لطمه وارد می کند .
این در حالی است که اگر همین تیم قهرمان شود ، اداره کل در آمار خود بلافاصله این قهرمانی را جای می دهد.
چون من خودم معتقدم که اسم اداره ورزش باید عوض شود ! باید اسم آن را اداره اطلاعات و آمار گذاشت . چون فقط اطلاعات و آمار می دهند . در حالی که آمار می دهند به عنوان مثال ورزش مازندران به اندازه هر روز یک طلا گرفت . نقش ما چه بود ؟ ورزشکار طلا گرفت چطور گرفت ؟ ورزشکار با هزینه شخصی . زحمت مربیان و باشگاه های ورزشی .
مدیرعامل استقلال ساری در خصوص انتقادش در مجمع سالانه هیات فوتبال گفت : استان مازندران در همه ورزش ها استعداد دارد . یک استان صد درصد ورزشی است .
بنده در مجمع هیات فوتبال استان چند انتقاد کردم : ۱٫ اینکه آقای تاج حضور نداشتند
۲٫ نقش شما در ورزش چیست ؟ ۳ . این تیم هایی که منحل می شوند شما چرا یادی از این تیم ها نمی کنید . به نظر من ضعیف ترین مدیر کل ورزش در تاریخ مازندران را داشتیم .
در مقابل منتقدین موضع گیری می کند و منتقدان را در نطفه خفه می کند . تا جایی که تعدادی از خبرنگارانی که از آقایان انتقاد می کردند برایشان پرونده درست کردند . ایشان با چه پشتوانه ای این کار ها را انجام می دهد که می خواهد منتقدان خود را از صفحه ورزش محو کند ؟
 کیادهی در پایان گفت : جدیدا بنده مسئله ای را عنوان کردم که بنده مدیر کل ورزش و جوانان مازندران را به مناظره دعوت کردم ، برای روشنگری افکار عمومی یا شفافیت در برنامه زنده تلویزیون اگر هم در تلویزیون قبول نمی کند در یک محیط ۱۰۰ درصد تخصصی با حضور قهرمانان ورزشی ، پیشکسوتان ورزشی ، مدیران باشگاه ها همه باشند ما با هم بحث و مناظره ای داشته باشیم و خروجی آن آگاهی جامعه می شود .

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی