امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۲۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم نساجی مازندران پس از تساوی برابر تیم سپیدرود رشت گفت: امروز روز بدشانسی ما بود.

به گزارش دریای ورزش“، جواد نکونام پس از تساوی ۲-۲ تیمش مقابل سپیدرود رشت در ورزشگاه وطنی قائمشهر در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه می دانستیم تیم به دنبال خواباندن بازی است و این درحالی که تیم ما در نیمه نخست موقعیت های زیادی داشت افزود: حتی یک آفساید هم داور به اشتباه اعلام کرد و می توانستیم گل دوم را در نیمه اول بزنیم.

وی با اظهار اینکه با یک گل به رختکن رفتیم ادامه داد: گفته بودیم که در ضدحمله گل نخوریم و تیم من تا پیش از دریافت دو گل بدون حمله گل اول را دریافت کرد و پس از دریافت گل دوم ، بازی را به دست گرفتیم و به تساوی رسیدیم و و باز هم می توانستیم گل برنیم.

نکونام با بیان اینکه سپیدرود در بیرون از خانه اصلا به تیم حریف موقعیت نمی دهد تصریح کرد: از نظر تعویض با بدشانسی مواجه شدیم زیرا دو مهاجم خوبم مصدوم شدند و بازی که می توانست بهترین و راحت ترین بازی تیم ما باشد را با تساوی به پایان رساندیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران با عنوان اینکه واقعا موقعیت های زیادی داشتیم که متاسفانه از آن استفاده نکردیم و بازی با تساوی به پایان رسید ادامه داد: متاسفانه ممشلی دیروز یک توپ ساده به پنجه پایش برخورد کرد و مصدوم شد ولی گفت بازی می کنم اما نتوانست.

وی با اظهار اینکه مصدومیت ها یقه بازیکنان ما را گرفت که بی دلیل بود گففت: این مصدومیت ها شکل کار را خراب می کند و امروز روز بدشانسی ما بود زیرا پیش از آغاز بازی بازیکن مصدوم شد و در جریان بازی هم دو بازی بازیکن دیگرمان مصدوم شدند ومتاسفانه مجبور شدیم تاکتیک تیم مان را تغییر دهیم.

نکونام با تقدیر ار هواداران نساجی برای کمک به تیم برای انجام بازی خوب گفت: ما در قائمشهر امکاناتی مانند رختکن، زمین، خوابگاه و … نداریم و مجبوریم که در تهران باشیم با اینکه از ابتدای فصل قرار است رختکن را درست کنند ولی نمی توانند.

سرمربی تیم نساجی مازندران با اشاره به شرایط نامطلوب ورزشگاه شهید وطنی اظهار داشت: اصلا شرایط مهیا نیست و نباید در وطنی بازی برگزار شود اما قول داریم در اینجا بازی می کنیم و مسئولان باید با مالکان باشگاه تعامل کنند تا با بسترسازی در قائمشهر باشیم و من موافق تمرین و مسابقه در قائمشهر هستم. / مهر 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی