امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۱۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم نساجی بعدازظهر فردا پنجشنبه در ورزشگاه شهدا شهر قدس تهران مهمان تیم پیکان است.

 به گزارش دریای ورزش“، در هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور ، تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۵و۱۵ دقیقه بعدازظهر فردا پنجشنبه ۱۵ آذر در ورزشگاه شهدا شهر قدس تهران مهمان تیم پیکان است.داوری این دیدار بر عهده پیام حیدری است و کمکهای او در امر قضاوت سجاد طوری و احد سلطانی هستند و علی صفایی نیز داور چهارم است. ناظر داوری هم مسعود عنایت است.

این بازی که آخرین بازی نیم فصل نخست لیگ برتر است از حساسیت زیادی برخوردار است و پس از آن تیمها حدود ۵۰ روز در تعطیلات نیم فصل فرصت دارند به بازسازی تیم خود بپردازند.

نساجی که در رده دوازدهم جدول قرار دارد در این مسابقه هم ، تنها نیست و قطعا هوادارانش بیشتر از تیم میزبان خواهند بود. اگر تیم نکونام بتواند پنجمین باخت را به پیکان تحمیل کند در آنصورت وضعیت این تیم وخیم تر خواهد شد و اگر پیکان پیروز شود نوار باخت‌هایش قطع می‌شود.

پیکان هم در بحران عمیقی فرو رفته و در ۶ هفته اخیر ۵ باخت و یک مساوی داشته و به همین دلیل مجید جلالی در اولین اقدام دو سه بازیکن خود را اخراج کرد! شاگردان جلالی اکنون در رده هشتم جدول ایستاده اند.  انتقادها از کادرفنی این تیم زیاد شده و این مسابقه برای انها اهمیتی حیاتی دارد.

تیم نساجی در جدول رده بندی با ۱۳ امتیاز در رده ۱۲ جدول و تیم پیکان با  ۱۶ امتیاز در رده ۸ جدول قرار دارند. / خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی