امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۱۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

هیأت فوتبال خراسان رضوی پس از مدت‌ها ناکامی بالأخره در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل ساری با نتیجه ۹بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش دریای ورزش ، تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان ایران در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف تیم استقلال ساری رفت.

این بازی برای هیأت فوتبال کاملا حیثیتی بود و اگر این بازی را واگذار می‌کرد به قعر جدول سقوط می‌کرد، هرچند که باوجود انصراف یک تیم از حضور در لیگ برتر احتمال سقوط تیم‌ها به لیگ دسته یک پایین است اما هیأت فوتبال برای اینکه کارش در پایان فصل به اما و اگر نرسد محکوم به پیروزی در این بازی بود.

شاگردان زهرا بدلی که از ابتدای فصل تاکنون با قول و وعده‌های ارگان‌های مختلف هفته‌ها را سپری کردند با مشکلات مالی زیادی دست وپنجه نرم می‌کنند و مصدومیت‌ بازیکنان این تیم دردی بردردهای این تیم اضافه کرده است.

اما آن سوی میدان وضعیت وخیم‌تر بود استقلال ساری که حتی تا دقایق آخر آمدنشان به مشهد قطعی نبود روی نیمکت مربی خود را هم نداشتند چرا که در هفته گذشته بخاطر اعتراض به داوری باکارت قرمز حضور در کنار زمین را از دست داده بود.

بازی با سوت گلاره ناظمی آغاز شد دو تیم بحران زده تلاش می‌کردند تا خود را به دروازه حریف برسانند چندین موقعیت گل هم از دست رفت تا اینکه رویا کلاتی که به تازگی وارد ۲۴ سالگی شده قفل دروازه ساری را شکست.

بازی در نیمه نخست با ۳گل به نفع هیأت فوتبال به پایان رسید و اما این پایان بازی نبود چرا که بازی‌های قبلی نیز با وجود اینکه هیأت فوتبال برنده بازی بود در نیمه دوم گل‌های زیادی دریافت می‌کرد تا بازنده بازی باشد ، در همان ابتدای نیمه دوم پاس خوب ژاله قطبی سبب شد تا بازیکن استقلال ساری دروازه  هیأت فوتبال را بلرزه دربیاورد اما دقایقی بعد روی برخوردی دروازه‌بان تیم استقلال ساری مصدوم شد و از آنجایی که او تنها دروازه‌بان تیم بود یکی از بازیکنان محبورشد تا سنگربان ساروی‌ها شود.

بازیکنان هیأت فوتبال از این موقعیت بیشترین بهره را بردند و ۶ گل را وارد دروازه حریف کردند، رویا کلاتی با ۴گل پوکر کرد و مریم سلیمان پور جوان ترین بازیکن لیگ هتریک کرد، مریم رضاپور و مهرناز محمدیان هرکدام یک گل به ثمر رساندن.

ژاله قطبی کاپیتان تیم استقلال ساری که به تازگی وارد این تیم شده تعصب خاصی نسبت به این تیم دارد و در کنار شادی خراسانی‌ها گریه‌های او در کنار زمین تلخی و سختی کار در ورزش بانوان را حکایت می‌کرد.

منبع : فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی