امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۴۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، فرهاد صنیعی‌فر، مالک باشگاه نساجی مازندران گفت که هنوز تصمیم نهایی را در مورد استعفای علی امیری، مدیرعامل این باشگاه نگرفته‌اند.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از تسنیم ، فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی مازندران درباره استعفای علی امیری، مدیرعامل و محمد کاظمی، مدیر اجرایی باشگاه نساجی و اینکه چه تصمیمی در خصوص آینده این باشگاه گرفته خواهد شد،‌ اظهار داشت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید همه مسائل را بررسی و بعد تصمیم‌گیری کنیم. ان‌شاءالله ظرف روزهای آینده جلسه‌ای را با مدیران باشگاه برگزار خواهیم کرد. در هر صورت مدیر، باید مدیر بحران باشد، وگرنه باغ سبز را که همه می‌توانند مدیریت کنند. همان‌طور که گفتم ابتدا باید بنشینیم و ببینیم مدیری پیدا می‌شود که این وضعیت بحرانی را مدیریت کند یا خیر.

«جواد نکونام لیست بازیکنان مدنظر خود را به باشگاه ارائه کرده است، اما مدیری در باشگاه وجود ندارد که اقدام به جذب بازیکن کند و شاید این موضوع باعث دلخوری نکونام شود.»، مالک باشگاه نساجی مازندران در واکنش به طرح این موضوع گفت: خدا را شکر تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر طولانی است و قطعاً ما کاری می‌کنیم تا نکونام هم به خواسته‌های خود برسد.

صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی در واکنش به این پرسش که چه زمانی تکلیف نهایی مدیریت این باشگاه مشخص خواهد شد،‌ عنوان کرد: فعلاً مشخص نیست چه زمانی جلسه‌مان را برگزار می‌کنیم، اما ابتدا باید همه جوانب را بررسی و بعد تصمیم‌گیری کنیم. ما باید اول علت‌یابی کنیم و ببینیم دلیل استعفای امیری چه بوده است و آیا موضوع، حقیقتاً خستگی او بوده یا دلیل دیگری دارد. همان‌طور که گفتم پس از بررسی این موضوعات تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی