امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۴۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، رئیس سابق فدراسیون فوتبال به موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس واکنش نشان داد و اعلام کرد این ۲ باشگاه به بخش خصوصی واگذار نمی‌شوند.

 به گزارش دریای ورزش“، محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در گفتگو با برنامه تهران ورزشی نسب به واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واکنش نشان داد.

دادکان اظهار کرد: خصوصی سازی یک سرگرمی برای مردم است. به پوری حسینی گفتم می‌دانید این کار شدنی نیست. الان می‌خواهند دکمه کت و شلوار را بفروشند. یکبار کامران نجف زاده خبرنگار صدا و سیما به من گفت: شما “نوستراداموس” هستی و هرچه می‌گویی محقق می‌شود. به او گفتم “نوستراداموس” نیستم، اما مردم و جامعه ایران را می‌شناسم. امروز کلاهی درست کرده ایم به نام خصوصی سازی تا سر مردم بگذاریم. استقلال و پرسپولیس خصوصی نمی‌شوند.

او تصریح کرد: به این دلیل این ۲ باشگاه خصوصی نمی‌شوند که استقلال و پرسپولیس را به خاطر محبوبیت و سر و صدایی که دارند به شخص واگذار نمی‌کنند. می‌ترسند به کسی واگذار کنند تا آن شخص علیه همین ها، آدم‌ها را جمع کند و شعار بدهد و چیزی که مدنظرش است را روی کار بیاورد. اصلا این ۲ باشگاه را به چه کسی بفروشند؟ چه کسی این پول را دارد؟ می‌گویند سهامش را به مردم واگذار کنند. این‌ها فقط «صوت» است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: علی پروین برای همه ما قابل احترام است، اما هر طرف موضوع خصوصی سازی بروید، پروین هست. همان‌هایی که مدیر بودند و نمی‌توانستند باشگاه را بچرخانند، حالا می‌خواهند باشگاه را بخرند. این را پروین قبول دارد؟ شما پروین را بیاورید و بگویید چه کسی می‌خواهد باشگاه را بخرد؟

دادکان گفت: باید از مسئولان وزارت ورزش بپرسید چه تضمینی است اگر استقلال و پرسپولیس را فروختند کوچک نشوند؟ مدیران سابقی که قصد خرید این ۲ باشگاه را دارندبرای این باشگاه در گذشته چه کاری کردند؟ پرسپولیس و استقلال و فدراسیون یک ساختمان دارند که آن را هم ما خریدیم. اگر این ساختمان نبود کجا می‌خواستند تصمیم بگیرند.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اظهار کرد: مگر باشگاه‌های خصوصی نداشتیم؟ شما عاقبت باشگاه تراکتورسازی را ببینید. من امروز این حرف را زودتر از بقیه می‌زنم. کسی که آمده (محمدرضا زنوزی) و دارد از جیب برای تراکتورسازی هزینه می‌کند، آخر و عاقبتش را ببینید.

دادکان گفت: تیم ملی ما از تیم‌هایی است که می‌تواند روی سکو برود. تیم ملی آن زمان با آن مشکلاتی که برایش ایجاد کردند به فینال نرفت و سوم شد. الان تیم ملی شانس دارد در جام ملت‌های آسیا روی سکو برود. کی روش کارش را بلد است، اما اختیارات زیادی به او داده ایم. همه باید دعا کنیم کی روش در کارش موفق باشد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی