امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۱۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم وزنه‌برداری گهر زمین سیرجان گفت:‌ باشگاه گهر زمین سیرجان امکانات بسیار خوبی در اختیار ورزشکارانش قرار داده و ما با هدف کسب قهرمانی در لیگ برتر تمرین کرده و در مسابقه شرکت می‌کنیم.

به گزارش دریای ورزش“، بهداد سلیمی سرمربی تیم گهر زمین سیرجان با اشاره به آغاز اردوهای تیم گهرزمین سیرجان از هفته گذشته، اظهار داشت:‌ اردو در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است، البته برخی از وزنه برداران تیم در اردوی تیم ملی حضور دارند و قرار است برای مسابقات فینال به تیم ملحق می‌شوند.

وی ادامه داد: به دلیل تعویق در تشکیل تیم نتوانستیم برترین‌ها را به خدمت بگیریم اما هدف ما  قهرمانی است و برای رسیدن به آن هم‌قسم شده‌ایم.

بهداد سلیمی به عنوان سرمربی تیم گهرزمین سیرجان را به عهده دارد، آیدین نصرتی و علی جباری  به عنوان اعضا کادر فنی تیم گهر زمین سیرجان را همراهی می‌کنند.

اردوی تیم وزنه برداری باشگاه گهر زمین سیرجان از ۱۷ بهمن‌ماه جاری و در سالن وزنه برداری این باشگاه آغاز شده است و شاگردان بهداد سلیمی در هفته اول این دور از رقابت‌ها توانستند جایگاه اول جدول را به خود اختصاص دهند.

این اردو تا ۲۷ بهمن‌ماه و اعزام به مسابقات فینال اهواز ادامه خواهد داشت تا تمام اعضای تیم به آمادگی کامل برسند.

تیم گهر زمین سیرجان با  ترکیب پیمان دهقانی در دسته ۵۵ کیلوگرم و در دسته ۶۱ کیلوگرم ورزشکار نداریم، جابر بهروزی، مجید عسگری و کیومرث مقدسی دردسته ۶۷ کیلوگرم، میر مصطفی جوادی دسته ۷۳ کیلو گرم، محمد نیری در دسته ۸۱ کیلوگرم، محمد زارعی در دسته ۸۹ کیلوگرم، کیانوش رستمی

در دسته ۹۶ کیلوگرم، در دسته ۱۰۲ کیلوگرم ورزشکار نداریم، کیا قدمی و علیرضا سلیمانی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم و همچنین آیت شریفی و همایون تیموری در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم در فینال لیگ وزنه برداری حضور خواهد داشت.

مرحله نهایی لیگ برتر وزنه برداری در رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز ۲۸ بهمن‌ماه تا ۲ اسفندماه به میزبانی باشگاه ملی حفاری در سالن شهدای اهواز برگزار می‌شود./ ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی