امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۴۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، ملی پوشان ایران با نمایش فوق‌العاده برابر یمن و به ثمر رساندن ۵ گل، جام ملت‌های آسیا را مقتدرانه آغاز کردند.

به گزارش دریای ورزش“، تیم ملی ایران از شروع بازی امشب برابر یمن نمایشی سراسر هجومی داشت و توانست در ۲۵ دقیقه ابتدایی سه گل بزند و در نیمه دوم هم ۲ گل دیگر به ثمر رساند تا با نمایشی دلپذیر و کم‌نقص، نخستین بازی جام ملت‌های آسیا را با پیروزی پشت سر بگذارد.
ملی پوشان در دقیقه ۱۲ روی ریباند شوت سردار آزمون و گلزنی مهدی طارمی پیش افتاد و در دقیقه ۲۳ روی ضربه آزاد اشکان دژاگه و گل به خودی سعود السوادی دومین گل را به ثمر رساند، اما عملکرد هجومی یوزهای ایرانی همچنان ادامه پیدا کرد و آنها دو دقیقه بعد از گل دوم، باز هم توسط مهدی طارمی دروازه یمن را باز کردند و به برتری ۳ بر صفر در نیمه اول رسیدند.
در نیمه دوم نیز شاگردان کارلوس کی‌روش اجازه ندادند تیم یمن حتی یک شوت به سمت دروازه ایران بزند و در سمت مقابل توانستند دو گل دیگر بزنند؛ سردار آزمون در دقیقه ۵۳ گل چهارم تیم ملی را به ثمر رساند و در دقیقه ۷۸ نیز سامان قدوس، تعویضی طلایی ایران با شوتی تماشایی گل پنجم را زد تا تیم ملی در نخستین بازی جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات به برتری ۵ بر صفر دست پیدا کند.

شرح گل‌ها

ایران ۱ – یمن صفر (دقیقه ۱۲: مهدی طارمی): شوت پشت محوطه محکم سردار آزمون را سعود السوادی به طور ناقص برگشت داد تا مهدی طارمی مثل همیشه با فرصت‌طلبی به توپ برسد و با ضربه بغل پای دروازه یمن را باز کند.

ایران ۲ – یمن صفر (دقیقه ۲۳: گل به خودی سعود السوادی): ضربه ایستگاهی اعلام شده با خطای هند به سود ایران را اشکان دژاگه، کاپیتان ایران با شوت زمینی از فاصله ۳۰ متری زد که توپ بعد از برخود به تیرک عمودی دروازه و کمر سعود السوادی تبدیل به گل شد.

ایران ۳ – یمن صفر (دقیقه ۲۵: مهدی طارمی): سانتر تماشایی رامین رضاییان از جناح راست زمین را مهدی طارمی با ضربه سری استثنایی به گوشه دروازه یمن فرستاد تا ایران با ۳ گل از حریف خود پیش بیافتد.

ایران ۴ – یمن صفر (دقیقه ۵۳: سردار آزمون): ارسال دژاگه از روی کرنر را ترابی در تیرک اول قطع کرد که سعد السوادی با شیرجه نه چندان موفق دفع کرد تا در ادامه توپ بعد از برخورد به بدن طارمی، در داخل محوطه ۶ قدم مقابل پای سردار آزمون بیافتد و او با ضربه بغل پا گل چهارم تیم ایران را بزند؛ در این صحنه علاءالدین نعمان از پشت خط دروازه توپ را برگشت داد ولی کمک داور پشت دروازه اعلام کرد توپ تبدیل به گل شده است.

ایران ۵ – یمن صفر (دقیقه ۷۸: سامان قدوس): خطایی که سمت چپ زمین و در کنار خط کرنر روی مهدی ترابی اعلام شده بود را اشکان دژاگه به مقابل تیرک اول ارسال کرد که ضربه سر پورعلی‌گنجی به پشت محوطه جریمه را سامان قدوس با شوت روی پای تماشایی به تور دروازه یمن چسباند تا پنجمین گل ایران به زیباترین شکل به ثمر برسد. / ورزش ۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی